شناسنامه محصول
من تروریست نیستم: اما یک‌بار در فیلمی نقش او را بازی کردم
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

من تروریست نیستم: اما یک‌بار در فیلمی نقش او را بازی کردم

(I'm Not a Terrorist, But I've Played One On TV: Memoirs of a Middle Eastern Funny Man)
نویسنده: ماز جبرانی (Maz Jobrani)
ناشر: کوله‌پشتی
سال نشر: 1398 (چاپ 2)
قیمت: 25000 تومان
تعداد صفحات: 206 صفحه
شابك: 978-600-7642-92-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'من تروریست نیستم: اما یک‌بار در فیلمی نقش او را بازی کردم':

نویسنده ایرانی‌تبار کتاب یک کمدین مشهور در آمریکاست و در این کتاب به زبان طنز به روایت تجربه‌ی زندگی خود به عنوان یک مهاجر خاورمیانه‌ای در آمریکا در کودکی و بزرگسالی‌اش پرداخته است.
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"من توی ایران متولد و در ایالات متحده بزرگ شدم که همین باعث می‌شه یه خاورمیانه‌ای-آمریکایی باشم. تنها چیزی که برای یه خاورمیانه‌ای ترسناک‌تر از رفتن به تگزاسه، اینه که می‌خواد بره تا با چاک نوریس ملاقات بکنه. وقتی که بحث تروریست‌ها در میون باشه چاک امتیاز 100 درصدی برای کشتن اون‌ها داره که معمولا فیلم‌هاش رو ساعت 2 بامداد توی تلویزیون نشون می‌دن. یکی از موقعیت‌های بزرگ کاری برای من زمانی بود که باید نقش یه تروریست رو توی یکی از فیلم‌های چاک نوریس بازی می‌کردم. بله، بنده پیش‌تر از محبت دوستان مستفیض شده بودم و حالا هم برای همین بود که به دالاس اومده بودم تا با نوریس ملاقات کنم.
اغلب اونچه که درباره‌ی دالاس می‌دونستم همون قالب کلیشه‌ای بود که توی دوران کودکی یاد گرفته بودم. وقتی که اواخر دهه‌ی 70 برای اولین‌بار به آمریکا اومدم، چیز زیادی از ورزش و فعالیت‌های ورزشی این کشور نمی‌دونستم. فقط شش سال داشتم که توی ایران فوتبال بازی می‌کردم. هیچ‌وقت چیزی درباره‌ی فوتبال آمریکایی نشنیده بودم. برای همین هم بود که وقتی به اینجا اومدم سعی کردم از قواعد این بازیِ خارجی سر دربیارم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!