شناسنامه محصول
مرگ به پمبرلی می‌آید
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

مرگ به پمبرلی می‌آید

(Death Comes to Pemberley)
نویسنده: پی. دی. جیمز (P. D. James)
ترجمه: فرناز تیموراف
ناشر: قطره
سال نشر: 1397 (چاپ 2)
قیمت: 40000 تومان
تعداد صفحات: 370 صفحه
شابك: 978-600-119-958-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (2 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'مرگ به پمبرلی می‌آید':

سال 1803 است، شش سال می‌شود که دارسی و الیزابت ازدواج کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد زندگی منظم پمبرلی هرگز مختل شود؛ اما شب قبل از مهمانی رقص سالانه، هنگامی که کالسکه‌ای از راه می‌رسد و از بیشه‌زار پمبرلی به سمت عمارت می‌آید، همه‌ی این شادی‌ها تهدید می‌شوند. لیدیا ویکهام، کوچک‌ترین خواهر الیزابت، از کالسکه بیرون می‌آید و جیغ می‌کشد که شوهرش به قتل رسیده است ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"همه‌ی زن‌های مریتون بر این باور بودند که آقا و خانم بنت از لانگبورن در شوهر دادن چهارتا از پنج دخترشان خوش‌شانس بوده‌اند. مریتون شهر کوچک داد و ستد در هرتفوردشر، اصلا جای جالبی برای تفریح نیست، نه مکان دیدنی زیبایی دارد و نه تاریخچه‌ی معروفی، هرچند به تنها ساختمان مهم در ندرفیلدپارک هم، با این که تحسین‌برانگیز است، در کتاب‌های معماری برجسته‌ی آن ناحیه هیچ اشاره‌ای نشده. شهر یک سالن همایش دارد که مراسم رقص در آن مرتب برگزار می‌شود، اما از تماشاخانه خبری نیست و بهترین سرگرمی مردم این است که در خانه‌های خودشان مهمانی بگیرند و کسالت مهمانی‌های شام و بازی ویست با همان مهمان‌های همیشگی را با شایعه‌پراکنی‌ها بکاهند ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 شهرزاد فيروزبخت:  استفاده از کتاب‌ها و شخصیت‌های محبوب برای خلق یک داستان جدید خیلی پرریسک است و به نظر من این یکی قطعا از پسش برنیومده ... کتاب غرور و تعصب با شخصیت‌های الیزابت و دارسی یک داستان عاشقانه کلاسیک زیبا و در اوج است که همون‌طور در اوج باید باقی می‌موند و نویسنده با ادامه دادن و قاطی کردن یک جنایت در آن، به نظر من داستان را درگیر روزمرگی و ابتذال کرده.
اگر از اون دسته افرادی هستید که مثل من معتقدید یک چیز خوب باید دست‌نخورده بمونه، شما خواننده این کتاب نیستید ولی اگر انعطاف‌پذیرترید، شاید از داستان خوشتان آمد.