شناسنامه محصول
همه کاری که باید بکنی کشتن است
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

همه کاری که باید بکنی کشتن است

(All You Need Is Kill)
نویسنده: هیروشی ساکورازاکا (Hiroshi Sakurazaka)
ترجمه: سارا پورحسینی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1396 (چاپ 1)
قیمت: 25000 تومان
تعداد صفحات: 288 صفحه
شابك: 978-600-182-311-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'همه کاری که باید بکنی کشتن است':

فقط یک چیز بدتر از مردن وجود دارد. اینکه دوباره و دوباره بمیری ... هنگام حمله‌ی فضایی‌ها، کیجی کی‌ریا فقط یکی از تازه‌سربازانی‌ست که لباس نظامی به تنش کرده‌اند و به عنوان توپ دم گوشت به میدان نبرد می‌فرستندش. کیجی در جنگ می‌میرد و در نتیجه‌ی یک سری حوادث هر روز صبح دوباره زنده می‌شود تا دوباره بجنگد و دوباره بمیرد.
او در 158امین چرخه‌ی میان مرگ و زندگی‌اش متوجه چیزی متفاوت می‌شود. چیزی که انتظارش را نداشت: سرباز زنی که او را با نام "عوضی تمام‌فلزی" می‌شناختند. آیا "عوضی" کلید فرار کیجی است یا مسبب آخرین مرگ او؟ (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"وقتی گلوله‌ها شلیک می‌شوند، فقط کمی زمان می‌برد تا وحشت سرتاپای سرباز را فرا بگیرد. مرگ فلزی چرخان توی هوا از کنار گوشت عبور می‌کند.
گلوله‌های توپ از دوردست صدای غرش آرام و انفجار خاک ایجاد می‌کنند؛ صدایی تهی که بیش‌تر از این‌که بشنوی‌اش، حسش می‌کنی. آن‌هایی که نزدیک‌تر منفجر می‌شوند صدای بلندتر و واضح‌تری دارند. صدایی که دندان‌هایت را درون دهانت به لرزه درمی‌آورند و می‌دانی این توپ‌ها به سمت تو هدف گرفته شده‌اند. آن‌ها درون خاک گودال‌های عمیقی ایجاد می‌کنند و حجابی از خاک در هوا معلق می‌ماند تا در دور بعدی شلیک، پاره شود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!