شناسنامه محصول
شهر آینه‌ها
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

شهر آینه‌ها

(The City of Mirrors)
نویسنده: جاستین کرونین (Justin Cronin)
ترجمه: محمد جوادی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1401 (چاپ 2)
قیمت: 300000 تومان  260000 تومان
تعداد صفحات: 1070 صفحه
شابك: 978-600-182-241-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'شهر آینه‌ها':

"شهر آینه‌ها" قسمت سوم و آخر سه‌گانه نویسنده است که با کتاب "گذرگاه" آغاز می‌شود و با "دوازده" ادامه پیدا می‌کند و نهایتا به این کتاب ختم می‌شود.
وقایع "شهر آینه‌ها" از زمانی پی گرفته می‌شود که "دوازده" به پایان رسیده. یعنی زمانی که "دوازده" و پیروانش نابود شده‌اند. داستان با صحنه‌ای آغاز می‌شود که الیشا دونادیو نوزاد مرده‌اش را به دنیا می‌آورد و او را دفن می‌کند. او که طی وقایع کتاب "دوازده" مورد تجاوز قرار گرفته و آبستن شده، مدتی با غم از دست دادن نوزادش سپری می‌کند. اما بالاخره تصمیم می‌گیرد تا برای نابودی "صفر"، اولین انسانی که در اوایل قرن بیست و یکم بر اثر آزمایشات به عمل آمده دچار تغییر شد، شمشیر بردارد …
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"زمین زیر ضربه‌های شمشیرش تسلیم می‌شد. با هر ضربه بوی خاک جنگلی در هوا پخش می‌شد. هوا گرم و نمناک بود. پرنده‌ها در میان درخت‌ها می‌خواندند. ضعفش کمتر شده بود. احساس وارفتگی و کرختی داشت. درد بود و خاطره‌ی درد. سه روز گذشته بود یا چهار روز؟ دانه‌های عرق روی صورتش می‌چکید. لب‌هایش را لیسید تا طعم شور آن را بچشد. کَند و کَند. عرقش مثل جویبارهایی کوچک روی خاک سرازیر بود. آلیسا با خودش فکر کرد: در نهایت همه‌چیز به همین‌جا ختم می‌شود؛ به زمین.
کپه‌ی خاک کنار دستش بزرگ می‌شد. چقدر باید عمیق باشد؟ یک متر پایین‌تر، خاک تغییر کرد. سردتر شد و بوی گل درآمد. به نظر مثل نشانه می‌آمد. کمی نشست و جرعه‌ای آب از قمقمه‌اش نوشید ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!