بخريد و بخوانيد ...
چگونه در عصر دیجیتال عقب نمانیم
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

چگونه در عصر دیجیتال عقب نمانیم

(How to Thrive in the Digital Age)
نویسنده: تام چتفیلد (Tom Chatfield)
ترجمه: ندا شادنظر
ناشر: نشر هنوز
سال نشر: 1393 (چاپ 2)
قیمت: 11000 تومان
تعداد صفحات: 179 صفحه
شابك: 978-600-6047-16-2
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید
نویسنده در بخشی از پیشگفتار کتاب آورده:
"وقتی صحبت از پیشرفت به میان می‌آید، هدف من این است که دو موضوع وابسته به هم را بررسی کنم: اول، چطور می‌توانیم در دنیای دیجیتال پیشرفت کنیم و دوم، جامعه چطور می‌تواند به ما کمک کند تا در این عرصه، هم استعدادهای درونی‌مان را درک کنیم و هم با روشی کاملا انسانی، با هم ارتباط برقرار کنیم.
در این کتاب، علاوه بر این دو موضوع، تاریخچه‌ی دستگاه‌های دیجیتال نیز بحث می‌شود. بعد من به کشف یکی از اساسی‌ترین موضوعات دنیای فن‌آوری می‌پردازم: این‌که چطور می‌توانیم به همان‌اندازه که از فن‌آوری استقبال می‌کنیم، در صورت لزوم، مانع ورود آن به زندگی‌مان شویم و از طرف دیگر، با استفاده از فن‌آوری و تشخیص درست زمان استفاده نکردن از آن، به بهترین شکل عمل کنیم.
هم‌چنین درباره‌ی چالش‌هایی صحبت می‌کنم که تقریبا همه‌ی ما - دانسته یا ندانسته - هر روز با آن‌ها دست به گریبان هستیم؛ برای مثال، موضوع هویت شخصی، حریم شخصی، ارتباطات، ادب و نزاکت و قانونمندی میان موارد مذکور. یکی از چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم، این است که چطور می‌توان تجربیات شخصی را با زندگی اجتماعی قرن بیست‌ویکم تطبیق داد؟ برای مثال، چطور می‌توانیم آن‌چه دیگران درباره‌ی ما می‌دانند، آن‌چه با دیگران به اشتراک می‌گذاریم و آن‌چه می‌تواند در روابط میان ما، شخصی و خصوصی باقی بماند، بازگو کنیم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!