بخريد و بخوانيد ...
خودتان را ارتقا دهید: قوانین طلایی موفقیت شغلی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

خودتان را ارتقا دهید: قوانین طلایی موفقیت شغلی

(Promote Yourself: The New Rules for Career Success)
نویسنده: دن شابل (Dan Schawbel)
ترجمه: علی قادری، ندا جلیلی‌نیا
ناشر: فیروزه
سال نشر: 1394 (چاپ 1)
قیمت: 15000 تومان
تعداد صفحات: 288 صفحه
شابك: 978-964-6542-58-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'خودتان را ارتقا دهید: قوانین طلایی موفقیت شغلی':

نویسنده کتاب معتقد است که در فضای کاری جدید در قرن بیست و یکم، افراد باید همواره نقشه‌ای برای ارتقا شغلی خود در ذهن داشته باشند. به اعتقاد او با این طرز فکر، هر شخص باید در طول زندگی شغلی خود پیوسته اقدام به اطلاع‌رسانی و "تبلیغ" قابلیت‌های خود بنماید تا مدیران و تصمیم‌گیرندگان سازمان او متوجه استعدادهایش بشوند.
کتاب در یازده فصل، درباره موضوعاتی از قبیل "بدون اینکه خودنمایی به‌نظر برسد، خود را به دیگران نشان دهید" و "روابط بین نسل‌ها را توسعه دهید" و "شبکه‌ی خود را در محل کار و خارج از آن بسازید" ... صحبت می‌کند.
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"ما نسل جدید هستیم؛ نسل Y. جمعیت ما در ایالات متحده بالغ بر هشتاد میلیون نفر است و این قدرت بزرگی است. جهان در دستان ماست و من کاملا اطمینان دارم که این نسل از بشر می‌تواند مشاغل را به چیزی بهتر از آنچه هست تبدیل کند.
در شرکت‌های امروزی اعتماد از میان رفته است. از آنها توقع داریم بیشتر با اهداف اجتماعی هماهنگ باشند. سران شرکت‌ها را دوست نداریم و نمی‌خواهیم از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر زیر فشار محیط کار باشیم. بر این باوریم که شرکت‌ها نباید بر اساس نوع استخدام، سن و ساعات حضورمان ما را قضاوت کند و آنچه مهم است نتیجه‌ی نهایی است. هرچه تعداد بیشتری از ما با این طرز فکر وارد بازار کار شویم، روند تغییرات سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. ضمنا شرکت‌ها که خود را با این شرایط تطبیق نمی‌دهند از گردونه‌ی رقابت خارج می‌شوند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!