بخريد و بخوانيد ...
نامیرا

نامیرا

نویسنده: صادق کرمیار 
ناشر: کتاب نیستان
سال نشر: 1402 (چاپ 38)
قیمت: 140000 تومان
تعداد صفحات: 336 صفحه
شابك: 978-964-337-514-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3.75 امتیاز با رای 4 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'نامیرا':

داستان دختر و پسری جوان از اهالی کوفه که به دور از منفعت‌طلبی‌های روز افزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند. اما در میان رفتارهای متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین (ع) و یا وفاداری به یزید سرگردانند.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"بیابان تفتیده و نور لرزان خورشید ظهر، بر دشت ترک خورده و هرم سوزان باد که خاک داغ و رمل‌های دور دست را بر سر و صورت عبدالله می‌پاشید و حرکت اسب خسته‌اش را کند می‌کرد. ام‌وهب که در کجاوه‌ای روی شتر نشسته بود، پارچه‌ی رنگ باخته را کنار زد. نگاهی به اطراف و نگاهی به عبدالله انداخت که جلوتر از او در حرکت بود. خواست بگوید؛ آب! اما نگفت. حتی به مشک عبدالله هم امیدی نداشت. با ناامیدی صبورانه، دوباره پرده را انداخت. عبدالله یکباره ایستاد و رو به کجاوه بازگشت. صدای برنیامده‌ی ام‌وهب را شنیده بود؟ شتر ام‌وهب گویی آموخته‌ی اسب عبدالله بود که ایستاد و در پی او، هشت سوار زره پوشیده و شمشیر و سنان و سپر آویخته در هلالی شکسته، منتظر ماندند. عبدالله به شتر نزدیک شد و پرده‌ی کجاوه را کنار زد و گفت ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 فاطمه عارف‌نژاد:  از آن کتاب‌های خوب روزگار است!

 منصوره هدايتي:  کتاب خوبیه. دوستش داشتم. در این دوره زمونه هم می‌تونید خودتون رو جای شخصیت‌های داستان بگذارید و فکر کنید اگر شما جای انها بودید کدوم راه رو انتخاب می‌کردید

 مجتبي ريگستاني‌فرد:  نیمه رهاش کردم. یک عشق شبیه سریال‌های تلویزیونی گند زد به داستان.