بخريد و بخوانيد ...
راز مزرعه چهار آبگیر
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

راز مزرعه چهار آبگیر

(The Four-Pools Mystery)
نویسنده: جین وبستر (Jean Webster)
ترجمه: لیدا صدرالعلمایی
ناشر: به‌نگار
سال نشر: 1394 (چاپ 1)
قیمت: 14000 تومان
تعداد صفحات: 218 صفحه
شابك: 978-600-6835-49-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 9 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'راز مزرعه چهار آبگیر':

کتاب، داستانی جنایی/رازآمیز دارد. موضوعی که برای کسانی که احتمالا نویسنده را با معروف‌ترین اثرش، "بابا لنگ‌دراز"، می‌شناسند کمی غیرمنتظره به‌نظر می‌رسد!
قصه در مزرعه‌ای بزرگ به نام "چهار آبگیر" در جنوب آمریکا اتفاق می‌افتد. جایی که کلنل گیلورد به همراه پسرش رادنور در آنجا زندگی می‌کند. ارتباط پدر و پسر چندان با هم خوب نیست و اغلب با هم اختلاف دارند. اخیرا دردسر دیگری هم در "چهار آبگیر" بوجود آمده و آن اینکه به نظر می‌رسد یک روح در خانه بزرگ اربابی پیدا شده که گهگاه مزاحمت‌هایی برای اهل خانه ایجاد می‌کند.
وقتی کلنل به قتل می‌رسد، از نظر کلانتر شهر، رادنور متهم اصلی قتل اوست. اما سر و کله‌ی روزنامه‌نگار جوان و باهوشی از اهالی نیویورک در "چهار آبگیر" پیدا می‌شود و اوست که متوجه می‌شود ماجرای قتل کلنل به سادگی‌ آنچه که کلانتر تصور می‌کند، نیست ...
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"در گیر و دار پرونده‌ی جعل سند پترسون-پرت بود که برای اولین بار با تری پتن آشنا شدم. البته بهتر بود همان موقع همه‌ی تلاشم را می‌کردم که افتخار نصیبم نشود.
کم‌تر پیش می‌آمد دفتر ما پرونده‌های جنایی قبول کند، اما خانواده‌ی پترسون از آن ارباب رجوع‌های قدیمی بودند و هر مشکلی که پیش می‌آمد، بلافاصله می‌آمدند سراغ ما. اساسا باید پرونده‌ی به این مهمی به عهده‌ یکی از کارمندان با سابقه‌تر گذاشته می‌شد اما چون این من بودم که شب قبل از خودکشی پترسون بزرگ، وصیت‌نامه‌اش را تنظیم کرده بودم، دشواری این کار روی دوش من افتاد ... ناخوشایندترین بخش این ماجرا، رسوایی آن بود. اگر می‌توانستیم کاری کنیم که ماجرا به روزنامه نکشد، اوضاع آن‌قدر بد نمی‌شد، اما خب این اساسا غیرممکن بود؛ چون تری پتن چهار چشمی ما را می‌پایید و در عرض یک هفته همه‌ی روزنامه‌های نیویورک را فرستاد سراغمان ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 گلناز گرايلي:  خیلی خوب بود. خانم وبستر تو ژانر کارآگاهی و معمایی هم بسیار توانا بودن.