بخريد و بخوانيد ...
داستان‌نویسی برای کودکان For Dummies
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

داستان‌نویسی برای کودکان For Dummies

(Writing Children's Books For Dummies)
نویسنده: لیسا روجانی بوچیری، پیتر اکونومی (Lisa Rojany Buccieri)
ترجمه: سارا کاظمی‌منش
ناشر: آوند دانش
سال نشر: 1393 (چاپ 2)
قیمت: 150000 تومان
تعداد صفحات: 426 صفحه
شابك: 978-600-7022-25-2
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'داستان‌نویسی برای کودکان For Dummies':

موضوعاتی که در این کتاب پوشش داده شده‌اند عبارتند از: پژوهش در بازار کتاب، طرح‌ریزی کردن داستان‌ها و شخصیت‌های به‌یاد‌ماندنی، خلق کردن درام و طرحی جذاب، آشنایی با نمایندگان و آژانس‌های ادبی، آماده کردن پیش‌طرح و دست‌نوشته‌ی کتاب و در نهایت بازاریابی برای کتاب در فضای مجازی. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"برای خیلی از افراد، رویای نوشتن یا تصویرگری کتاب کودک در حد یک "رویا" باقی می‌ماند، زیرا آن‌ها خیلی زود درمی‌یابند که نوشتن داستان‌های واقعا خوب برای کودکان کار سختی است. تازه قضیه به همین جا ختم نمی‌شود، چاپ کردن کتاب کودک از نوشتنش هم سخت‌تر است. اگر راه و رسم کار را ندانید، اگر قلق کار دست‌تان نباشد، اگر کسی را نداشته باشید تا از کارتان حمایت کند، یا اگر خودتان یا دست‌نوشته‌تان حرفه‌ای به نظر نرسد، صرفا برای اینکه اثرتان خوانده شود و به چشم بیاید به‌شدت در تنگنا قرار خواهید گرفت، چاپ و نشر آن که دیگر جای خود دارد.
این فصل را دریچه‌ای در نظر بگیرید که گوشه‌ای از دنیای نشر کتاب کودک را به شما می‌نمایاند. ما در این فصل، شما را با اصول پایه‌ی قالب‌های کتاب کودک، آفرینش فضایی پویا برای نوشتن، به‌کارگیری شیوه‌های کلیدی داستان‌گویی، اصلاح دست‌نوشته و رساندن اثر به دست ناشرانی که آن را دقیقا به دست مخاطبان اصلی‌اش خواهند رساند، آشنا می‌کنیم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!