بخريد و بخوانيد ...
اعداد و تقدیر
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

اعداد و تقدیر

(Spirit of Numerology)
نویسنده: جویس اشلی (Joice Ashly)
ترجمه: مهیار جلالیانی
ناشر: زرین
سال نشر: 1392 (چاپ 2)
قیمت: 15000 تومان
تعداد صفحات: 288 صفحه
شابك: 964-407-244-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'اعداد و تقدیر':

... "اعداد و تقدیر" در حوزه عددشناسی به ذکر مباحث پایه می‌پردازد و طوری نوشته شده که فهم آن برای مبتدیان هم بقدر کفایت آسان باشد. آموزگاران غربی و شرقی علم‌الاعداد نیز می‌توانند این روش را به سیستم مورد نظر خود تعمیم دهند و از این جهت کتاب حاضر را مفید خواهند یافت. با کمک این کتاب معنای عمیق‌تری از اعداد اصلی مطروحه در علم‌الاعداد بدست آمده، افق وسیع‌تری در مبحث کلی اعداد در برابرمان گسترده می‌شود. این کتاب که با عددشناسی شرقی سر و کار دارد، با روشی منحصربفرد و منتظم خوانندگان را در فهم هنر باستانی غیبگویی یاری می‌کند. در مبحث اعداد هر عنصری خصلت منفرد، متمایز و بارزی دارد. ریاضیات دانش مقدسی است که در سرتاسر عالم پذیرفته شده است. اعداد عملا در تمام وقایع زندگی روزمره انسان نقش دارند و بدون وجود آنها، جهان دوامی نخواهد داشت. (برگرفته از مقدمه کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"علم‌الاعداد تنها دانشی است که با تکیه بدان می‌توان با دقتی روانکاوانه هزاره‌های تاریخ را تحلیل کرد. از لحظه‌ای که بشریت به هزاره جدید پای می‌گذارد تا پایان قرن بیست و نهم، در بعد ارتعاشی انرژی مونث بیداری عمده و عظیمی صورت خواهد گرفت. بدین ترتیب اصول مونث عشق، دوستی، و اتحاد به ارتعاشات تازه‌ای ارتقا خواهند یافت.
عدد 2 که نماد "ما آگاهی" است، سمبل انرژی مونث محسوب می‌شود. عدد 2 مصالحه است و در هر موقعیتی انسان‌ها را با صلح و صفا در کنار یکدیگر جمع می‌کند. البته بعید نیست که در ابتدای امر با رگباری از هراس و رنج روبرو شویم تا ایمانمان به محک گذارده شود و عشقمان به خداوند متعال به اثبات برسد.
ترس وسیله‌ای کارساز است، چون آدمی را در روزگار سرکشی به سوی خدا بازمی‌گرداند. هنگامی که انسان به سوی اعتقادات زمینی جذب می‌شود، با ترس و دکترین‌های ساخته بشر زندگی می‌کند، اما وقتی مجذوب خدا گردد از ترس خبری نخواهد بود، بلکه هرچه هست عشق است و بس ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!