شناسنامه محصول
اینس آرام جان من
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

اینس آرام جان من

(Ines of My Soul)
نویسنده: ایزابل آلنده ( Isabel Allende)
ترجمه: طاهره صدیقیان
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1393 (چاپ 3)
قیمت: 17000 تومان
تعداد صفحات: 392 صفحه
شابك: 978-964-8944-31-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 36 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4.67 امتیاز با رای 3 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'اینس آرام جان من':

ایزابل آلنده اثری تاریخی-تخیلی نگاشته است که زندگی حیرت‌انگیز اینس سوارز، کشورگشای جسور اسپانیایی را بازگو می‌کند. او بنیان‌گذار شهر سانتیاگو بوده، اما نقش تاریخی‌اش اغلب توسط مورخین به دست فراموشی سپرده شده است.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"من اینس سوارز هستم، زنی از اهالی شهر سانتیاگو دو نووا استرامادورا در کشور پادشاهی شیلی، که خاطراتم را در سال 1580 میلادی به رشته‌ی تحریر در می‌آورم.
از تاریخ دقیق تولدم مطمئن نیستم، اما طبق گفته‌ی مادرم، پس از خشکسالی و طاعون مرگباری به دنیا آمده‌ام که به دنبال مرگ فیلیپ زیبا اسپانیا را به نابودی کشاند. باور ندارم که مرگ پادشاه باعث شیوع طاعون شده باشد - یعنی آن شایعه‌ای که مردم با دیدن صف تشیع جنازه که بوی بادام تلخ را روزها در هوا باقی گذاشت می‌گفتند - اما کسی هرگز نمی‌داند حقیقت چه بوده است.
ملکه خوانا، با همان جوانی و زیبایی، بیش از دو سال به سرتاسر کاستیل سفر می‌کرد و تابوت شوهرش را از این سوی کشور به آن سو می‌برد، هرازگاهی هم در آن را می‌گشود و لبان شوهرش را می‌بوسید، به این امید که او زندگی دوباره بیابد ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 گلناز گرايلي:  همونطور که انتظار داشتم عالی بود. خانم آلنده هر جا که بره خواننده رو با خودش میبره چه داستان عشقی بنویسه چه خانوادگی، چه غم‌انگیز بنویسه چه خشن. این داستان که پر از جنگ و جنایت و خونریزیه با قلم ایشون چنان جذابه که نمیتونی زمین بزاریش. باید به خانم طاهره صدیقیان هم تبریک بگم. کتابهای فوق‌العاده‌ای رو برای ترجمه انتخاب میکنن و به حق هم بسیار شیوا و روان ترجمه میکنن. دست مریزاد به همه: خانم آلنده، خانم صدیقیان و شما جناب آقای شهریر با این حسن انتخابتون

 صفورا زواران حسيني:  داستان تاریخی تخیلی با قلمی روان و اوج و فرودهایی که تا پایان دنبال خودش می‌کشدت.
این‌که پیاز داغ ماجرا به سندیت تاریخی می‌چربه، كه البته ویژگی نوشته‌های آلنده ست و واقعیت تاریخی برای او بهانه‌ای برای نوشتن یک کتاب پر ماجرای عاشقانه پرخواننده‌ست، کتاب رو برام جزء محبوب‌هام نمیکنه. ولی نمی‌تونم نفی کنم که چنین کتابی خوشخوان و پرطرفداره