شناسنامه محصول
زندگی خلاق: داستان‌های الهام‌بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی‌تان
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

زندگی خلاق: داستان‌های الهام‌بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی‌تان

(The Creative Life: True Tales of Inspiration)
نویسنده: جولیا کامرون ( Julia Cameron Julia Cameron)
ترجمه: سیمین موحد
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1392 (چاپ 1)
قیمت: 7500 تومان
تعداد صفحات: 173 صفحه
شابك: 978-600-182-100-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'زندگی خلاق: داستان‌های الهام‌بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی‌تان':

زندگی خلاق، جدیدترین اثر خانم جولیا کامرون، نویسنده‌ی کتاب‌های متعدد پرورش خلاقیت و چندین رمان و نمایش موزیکال است. وی طی بیش از چهل سال زندگی خلاق خویش، علاوه بر کتاب‌های متعدد در این زمینه، معلم کارگاه‌های آموزشی در نقاط مختلف نیز بوده است.
جولیا کامرون در این کتاب پرده از زندگی شخصی خویش کنار می‌زند تا نشان دهد که چطور خلاقیت در لحظه‌های مکث و سکوت شکوفا می‌شود و این تنها زمانی ممکن است که ما آهنگ‌هامان را کند کنیم و طعم زندگی را به راستی بچشیم. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
مطالب کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"از کجا باید شروع کرد؟ روزی تیره و خاکستری است و هر آن ممکن است باران ببارد. خودم را در صندلی بزرگ چرمی نگارشم گوله کرده‌ام. با دست می‌نویسم. برای نوشتن کتابی کوچک و صمیمی این‌طوری بهتر است. با کامپیوتر سریع‌تر می‌توانم بنویسم، اما "سریع" سم است. نصف سال است که زندگی‌ام با چنان شتابی سپری شده که احساس می‌کنم دیگر نای رفتن ندارم. من از زندگی پرشتاب لذت نمی‌برم. هیچ زمانی برای چشیدن طعم آدم‌ها یا رویدادها نیست. دوستم جنیفر باسی بازیگر می‌گوید: "بله، این بهای موفقیت است."
می‌خواهم پایم را محکم روی ترمز بزنم. بهای موفقیت برای من بیش‌تر از آن است که بتوانم بپردازم. من می‌خواهم قدم بزنم، نه این‌که بدوم. حتی تا آن‌جا پیش می‌روم که می‌گویم زمان وقت‌کشی می‌خواهم. به جای افتخار کردن به شتاب زندگی‌ام، می‌خواهم هر لحظه را به زمان زرین زیبایی همچون یک تخم‌مرغ ظریف فابرژه بدل کنم، سبک تا در آعوش‌اش بگیرم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!