شناسنامه محصول
کلید خلاقیت و نوآوری
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

کلید خلاقیت و نوآوری

(Secrets from the Innovation Room)
نویسنده: کی آلیسون (Kay Allison)
ترجمه: آفاق زرگریان
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1393 (چاپ 1)
قیمت: 10000 تومان
تعداد صفحات: 208 صفحه
شابك: 978-600-182-108-0
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'کلید خلاقیت و نوآوری':

چه باور داشته باشید و چه نه، باید بدانید که همه ذاتا خلاق‌اند؛ اصل مهم این است که بدانیم چگونه این خلاقیت ذاتی خود را برانگیزانیم. رازهایی از خلاقیت و نوآوری، اسرار فرآیند خلاق را آشکار می‌کند. روش‌های جدید استفاده از مهارت‌های دیگر را در جهت تولید ایده‌های نو، عملی و پول‌ساز توضیح می‌دهد تا در راهبردها و پیشرفت تغییراتی اساسی ایجاد کنید.
رازهایی از خلاقیت و نوآوری، تکنیک‌های اثبات شده‌ای برای خلق ایده‌های سودمند و خلاق در نیمه‌ی راست مغز و تبدیل‌شان به راه‌کارهایی مفید با استفاده از نیمه‌ی چپ مغز را توضیح می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا: ده دشمن نوآوری و چگونگی اجتناب از آن‌ها را بشناسید. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"بیائید خلاقیت را تجزیه و تحلیل کنیم.
شوخی کردم! مردم خیلی درباره‌ی خلاقیت حرف می‌زنند؛ اما واقعا معنایش چیست؟ در فرهنگ لغات، خلاقیت مستقیما این‌طور تعریف شده است: "قدرت ابداع، آفریدن ایده‌ها و چیزهای جدید."
بازار تجارت تشنه‌ی ایده‌های جدید است و همواره مدعی است که در جستجوی یافتن راهکارهای خلاقانه برای مسایل است. خلاصه کسی را نمی‌بینید بگوید: "ما کارها رو به همون روش خسته‌کننده‌ی قدیمی انجام می‌دهیم." در دنیای تجارت امروز، خلاقیت یعنی یافتن ایده‌های درآمدزا و جذاب، ایده‌های منحصربه‌فرد و مناسبی که در همان اولین گام، بازار رقابت را به لرزه درمی‌آورد. اما نکته همین‌جاست که بیش‌تر تاجران و اهل کسب و کار فقط روش تحلیل را یاد گرفته‌اند: از تحلیل و بررسی آمار قشر مصرف‌کننده و تحلیل داده‌های بازار خرید و فروش تا تحلیل عملکرد رقبا. مشخص است که در هر حرفه‌ای نشان دادن رفتاری هوشمندانه در شناخت مشتری‌ای که به او خدماتی ارائه می‌شود و چگونگی برخورد او در مقابل، بسیار ارزشمند است ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!