شناسنامه محصول
101 راه برای داشتن روز خوبی در کار
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

101 راه برای داشتن روز خوبی در کار

(101 Ways to Have a Great Day at Work)
نویسنده: استفانی گودارد دیویدسن (Stephanie Goddard Davidson)
ترجمه: آفاق زرگریان
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1392 (چاپ 1)
قیمت: 8500 تومان
تعداد صفحات: 216 صفحه
شابك: 978-600-182-095-3
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب '101 راه برای داشتن روز خوبی در کار':

... این کتاب با مثال‌ها و روش‌های ساده، شما را به سمت ایجاد تغییرهای مثبت در موقعیت فعلی کارتان سوق می‌دهد. چه همه‌ی کتاب را بخوانید و هر روز یکی از روش‌هایش را به کار ببرید، چه کل آن را ورق بزنید و تنها قسمتی را بخوانید که به آن نیاز دارید، متوجه می‌شوید می‌توانید تاثیر آن را بر موقعیتی که در کارتان دارد، ببینید و بدون توجه به این‌که چه اتفاقی سر کارتان افتاده است، روز خوبی داشته باشید.
من برای مشاوره و آموزش کارمندان و مدیرانی که از شغل‌شان راضی نبوده‌اند، سال‌ها وقت صرف کرده‌ام و پشتوانه‌ی من در این مسیر تجربه‌ها و دانش حرفه‌ای‌ام در نمایاندن این نکته بوده است که افراد چه‌طور می‌توانند روز کاری خوبی داشته باشند ... (برگرفته از پیشگفتار کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"لحظه‌ای را که وارد کار شدید تصور کنید. آن زمان چه عامل‌هایی در این شغل برای‌تان مهم بود؟ سعی کنید به خاطر بیاورید چه‌قدر برای آن عامل‌ها خوشحال و هیجان‌زده بودید.
حالا در یک فهرست، ده چیزی را که هنوز هم در شغل‌تان دوست دارید بنویسید. این فهرست را در جایی نصب کنید که گاهی از مقابل آن رد می‌شوید. هربار از جلوی آن رد می‌شوید، در حال انجام هر کاری که بودید، صبر کنید و چند لحظه همان‌جا بایستید و آن را بخوانید ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!