شناسنامه محصول
برای شغلی جدید آماده شوید: مراحل هفتگانه برای بازآفرینی یک زندگی حرفه‌ای
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

برای شغلی جدید آماده شوید: مراحل هفتگانه برای بازآفرینی یک زندگی حرفه‌ای

(Coach Yourself to a New Career: 7 Steps to Reinventing Your Professional Life)
نویسنده: تالن میدانر (Talane Miedaner)
ترجمه: نرگس جلالتی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1392 (چاپ 1)
قیمت: 11000 تومان
تعداد صفحات: 269 صفحه
شابك: 978-600-182-098-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'برای شغلی جدید آماده شوید: مراحل هفتگانه برای بازآفرینی یک زندگی حرفه‌ای':

تغییر شغل، معمولا اقدامی انقلابی است. شاید برای همین هم هرچه سن آدم بالاتر می‌رود اینکار برایش سخت‌تر می‌شود. اما نویسنده کتاب "برای شغلی جدید آماده شوید" معتقد است با برنامه‌ریزی درست، در هر زمان می‌توانیم از تله‌ی شغلی که آن را دوست نداریم فرار کنیم و موقعیت شغلی بهتر و مناسب‌تری برای خودمان فراهم کنیم.
در این کتاب با مرور برنامه‌ای هفت مرحله‌ای، یاد می‌گیریم که خود و اولویت‌هایمان را بهتر بشناسیم، وضعیت فعلی‌مان را در جایگاهی که از آن ناراضی هستیم بسنجیم و تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ورود به یک موقعیت شغلی جدید انجام دهیم.
در مقدمه کتاب می‌خوانیم:
"... آیا با وجود نرخ بالای بی‌کاری و همین‌طور جمعیتی بالغ بر پنجاه درصد که می‌گویند از شغل‌شان راضی نیستند، در شرکت خوبی مشغول به کار هستید. اگر از شغل‌تان راضی نیستید یا بی‌کار هستید، این نارضایتی ممکن است بر بقیه زندگی‌تان اثر منفی بگذارد. بسیار دشوار است هر روز هشت ساعت یا بیش‌تر را به انجام کاری بگذرانید که دوست‌اش ندارید و بعد هم بتوانید از خود، زندگی و روابط‌تان لذت ببرید. حالا زمان تغییر و تحول است. در حالی که اطراف‌تان فرصت‌های بی‌شماری وجود دارد، زندگی‌تان را با انجام کاری که دوستش ندارید، هدر ندهید. باید از تکنولوژی و اینترنت بیش‌تر از هر چیز دیگری در تاریخ بشریت سپاسگزار باشید، در حال حاضر می‌توانید کاری را طراحی کنید که مناسب با استعداد، توانائی ذاتی، شخصیت و علاقه‌مندی شماست. شاید بهتر است به سوالات دیگری بپردازیم، اما به آن هم خواهیم رسید! ساختار بی‌عیب و نقص شامل شناخت استعدادها و توانایی‌های خاص و علایق‌تان است و این‌که آن‌ها را چه‌طور در کار با هم ترکیب کنید و منابع مالی مورد نیازتان را تامین کنید ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!