شناسنامه محصول
خودت را دوست بدار، مهم نیست که با چه کسی ازدواج می‌کنی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

خودت را دوست بدار، مهم نیست که با چه کسی ازدواج می‌کنی

(Love Yourself And It Doesn't Matter Who You Marry)
نویسنده: اوا ماریا زورهورست (Eva-Maria Zurhorst)
ترجمه: سیمین موحد
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1392 (چاپ 1)
قیمت: 14000 تومان
تعداد صفحات: 336 صفحه
شابك: 978-600-182-093-9
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'خودت را دوست بدار، مهم نیست که با چه کسی ازدواج می‌کنی':

نویسنده کتاب زوج‌هایی را خطاب قرار می‌دهد که در ازدواج خود دچار مشکل هستند و در این مرحله به طلاق و جدایی فکر می‌کنند. او از همان ابتدا این ایده را که "اگر از همسرتان جدا شوید و با شخص دیگری ازدواج کنید زندگی‌تان بهتر می‌شود"، به چالش می‌کشد.
نویسنده با استفاده از تجربه‌های شخصی از زندگی مشترک خودش که در مقطعی در حال فروپاشی بوده، به خواننده یادآوری می‌کند که حتی در ناامیدکننده‌ترین موقعیت‌ها هنوز امید و امکان اینکه بتوان یک ازدواج شکست‌خورده را دوباره به رابطه‌ای موفق تبدیل کرد، وجود دارد.
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"مهم نیست با چه کسی ازدواج می‌کنید. چون به هر حال سرانجام به خودتان می‌رسید. شخص مقابل همیشه پس‌زمینه‌ای است که شما نیازهای برطرف نشده‌ی خودتان، قابلیت مهر ورزیدن خودتان، موانع و رنجش‌های خودتان، میزان سرزندگی خودتان، و از همه مهم‌تر شکاف درونی عمیق بین آرزوها و ترس‌های خودتان را با آن می‌سنجید. هیچ همسری نمی‌تواند شما را "خوشبخت کند" و یا عزت نفس یا اعتماد به نفس شما را تضمین کند. پس با هرکسی که آشنا شوید، در نهایت همیشه با خودتان دیدار می‌کنید. به‌نظر من به این علت است که شما صرف‌نظر از هر اختلافی که در حال حاضر با همسرتان دارید می‌توانید کنار او بمانید. خیلی کارها هست که باید همین جایی که هستید بکنید. خیلی کارها در رابطه با سردی، خشم، بیزاری و نفرت هست که باید روی خودتان انجام دهید! ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!