بخريد و بخوانيد ...
شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس

(Courage: Overcoming Fear and Igniting Self-Confidence)
نویسنده: دبی فورد (Debbie Ford)
ترجمه: فرناز فرود
ناشر: کلک آزادگان
سال نشر: 1402 (چاپ 12)
قیمت: 200000 تومان
تعداد صفحات: 224 صفحه
شابك: 978-964-7974-91-2
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 14 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس':

نویسنده در این کتاب با شرح زندگی و تجربه‌های خود، برنامه‌ای عملی برای داشتن زندگی شجاعانه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و چگونگی مواجه با چالش‌های مخاطره‌آمیز زندگی را شرح می‌دهد. کتاب در دو بخش با عنوا‌ن "یک الگوی جدید" و "حرکت از سر به سوی دل: رموز مبارزه شجاع" تنظیم شده است. در متن کتاب نمونه‌های حقیقی از افراد درگیر در ترس دائمی بازگو شده است. تجربیاتی که نویسنده در هریک به عنوان درمانگر ضمن شرح موقعیت، چگونگی غلبه بر ترس و رهایی از انجماد حاصل از آن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره برای زندگانی شجاعانه را توضیح داده است.
فصل اول کتاب با عنوان "دگرگونی" با این جملات آغاز می‌شود:
"بیش از پانزده سال است که به سراسر جهان سفر کرده و به مردم یاد داده‌ام چگونه با جهان درون خود به صلح برسند تا بتوانند به هنگام گذر از تجربه‌های سخت زندگی، احساس اطمینان و امنیت کنند. بیش‌تر کسانی که به من مراجعه می‌کنند، در بیش‌تر زمینه‌های زندگی خود موفق و کارآمد هستند، اما در جایی گرفتار شده‌اند. به نظر می‌رسد نمی‌توانند از برخی موانع که سر راهشان پدید می‌آید، بگذرند. متوجه شده‌ام بیش‌تر موانعی که جلوی خوشحالی، خوشبختی و پیشروی این آدم‌ها را می‌گیرد، از دوران کودکی‌شان سرچشمه گرفته، نسل به نسل منتقل شده و معمولا حاصل وضعیتی‌ست که زندگی به آنها عرضه کرده است.
بنابراین، اکنون پس از نوشتن هشت کتاب و مشاهده کسانی که در مدتی کوتاه به گونه‌ای معجزه‌آسا دگرگون شده‌اند، به این شناخت رسیده‌ام که اطلاعات موجود در ذهن منطقی‌مان نیست که می‌تواند ما را به پیش ببرد و اطمینان و شجاعت بیش‌تری به ما بدهد، بلکه در واقع، فرایند دگرگونی و حرکت از سر به دل است که چگونگی احساس کردن، عمل کردن و دیدن و دریافت واقعیت را در ما تغییر می‌دهد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!