شناسنامه محصول
بازی بزرگ
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

بازی بزرگ

(Imperial Earth)
نویسنده: آرتور سی کلارک (Arthur C. Clarke)
ترجمه: کامبیز میرفلاح
ناشر: پاسارگاد
سال نشر: 1390 (چاپ 2)
قیمت: 35000 تومان
تعداد صفحات: 502 صفحه
شابك: 978-964-6933-99-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 10 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'بازی بزرگ':

دانکن مکنزی ساکن تیتان، یکی از قمرهای ستاره زحل است. از او به مناسبت پانصدمین سالگرد استقلال آمریکا در سال 2276، دعوت می‌شود تا به سیاره زمین برود و در مراسمی که به همین منظور برگزار می‌شود شرکت کند. مکنزی در بازدید از زمین با مسائل مختلفی روبرو می‌شود که زندگی او و دیگر انسان‌های ساکن تایتان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"دانکن مکنزی ده ساله بود که به آن شماره جادویی برخورد. تمام ماجرا فقط یک تصادف ... یک شانس بود. می‌خواست به مادربزرگ الن تلفن کند. ولی بی‌دقت بود و آنگاه که به قصد تماس گرفتن، انگشتانش بر روی صفحه کلید به بازی درآمدند، بی‌هوا دکمه‌های اشتباهی را لمس کردند. بلافاصله فهمید که اشتباه کرده زیرا ویدی مادربزرگش حتی علیرغم استفاده از یک منشی خودکار هم دو ثانیه تاخیر داشت. ولی همین که گرفتن شماره تمام شد، بدون فوت وقت، ارتباط برقرار شده بود.
ارتباط برقرار شده بود ولی بدون طنین انداختن هیچ صدای زنگداری. بدون شکل گرفتن هیچ تصویری بر روی نمایشگر. صفحه نمایش کاملا خالی بود با همان رنگ خاکستری بی‌مفهوم همیشگی. حتی جرقه‌هایی که حکایت از وجود اختلالی داشته باشند هم به چشم نمی‌خورد. دانکن حدس زد شاید با کانالی مرتبط شده که اختصاص به انتقال پیام‌های انحصارا صوتی دارد. شاید هم به ایستگاهی دسترسی پیدا کرده که دوربینش وصل نشده. در هر صورت، کوچکترین شکی وجود نداشت که شماره‌ای که او موفق به گرفتن آن شده، شماره مادربزرگش نبود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!