بخريد و بخوانيد ...
کوه جادو
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

کوه جادو

(The Magic Mountain)
نویسنده: تومان مان (Thomas Mann)
ترجمه: حسن نکو روح
ناشر: نگاه
سال نشر: 1401 (چاپ 7)
قیمت: 375000 تومان
تعداد صفحات: 1016 صفحه
شابك: 978-964-351-435-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'کوه جادو':

داستان در سال‌های پیش از جنگ جهانی اول می‌گذرد. قهرمان کتاب، جوان بیست ساله به نام هانس کاستروپ از اهالی هامبورگ است که قرار است بزودی کاری را در یک کارگاه کشتی‌سازی آغاز کند. اما پیش از آن او طی سفری به کوهستان‌های آلپ در سوئیس به آسایشگاهی می‌رود تا از پسرخاله‌ی بیمارش که در این آسایشگاه بستری است، عیادت کند.
حضور هانس در آسایشگاه به دلیل بروز علائم بیماری در او طولانی می‌شود و او به خاطر این مساله مجبور می‌شود پیوسته برگشت خود را به هامبورگ به تعویق بیاندازد. در آسایشگاه او با بیماران مختلفی آشنا می‌شود که از گوشه و کنار اروپا به این نقطه‌ی آرام و "بی‌زمان" آمده‌اند. افرادی که هریک نماینده‌ی یکی از انواع طرز تفکرهای موجود در اروپای قبل از جنگ جهانی اول هستند.
اقامت هانس در آسایشگاه هفت سال به طول می‌انجامد تا بالاخره آتش جنگ جهانی اول شعله‌ور می‌شود و ...
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"جوانی ساده در چله تابستان از هامبورگ، شهر زادگاهش، برای دیداری سه‌هفته‌ای به داووس پلاتس در ایالت گراوبوندن سوئیس سفر می‌کرد. ولی از هامبورگ تا آن ایستگاه کوهستانی راه دور و درازی است، به ویژه برای اقامتی چنین کوتاه. از سرزمین‌های بسیار می‌گذرد، پست و بلند، از دشت مرتفع جنوب به سوی ساحل دریاچه بودن، در کشتی سوار بر امواج خیزان، و از فراز پرتگاه‌هایی که پیش‌ترها بی‌انتها می‌خواندندشان.
از آن‌پس این سفری که تاکنون چنین راحت و سرراست بوده تکه‌پاره می‌گردد. توقف‌ها و دردسرها پیش می‌آید. در دهکده رورشاخ، در خاک سوئیس، تن به راه‌آهن می‌سپارند، ولی عجالتا تا لاندکوارت پیش می‌رانند ..."

اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب را می‌توانید در اینجا بیابید.

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!