شناسنامه محصول
سرزمین دهم
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

سرزمین دهم

(The 10th Kingdom)
نویسنده: کاترین وسلی (Kathryn Wesley)
ترجمه: شراره صدیق
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1390 (چاپ 1)
قیمت: 14500 تومان
تعداد صفحات: 565 صفحه
شابك: 978-600-182-049-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 6 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (2 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'سرزمین دهم':

"سرزمین دهم" رمان مدرنی است، در دنیای که افسانه‌ها، داستان‌های قدیمی و اسطوره‌ها واقعیت می‌یابند.
داستان، ماجرای ویرجینیا پیشخدمتی در نیویورک است که ناخواسته خود را در دنیای افسانه‌ای "نه سرزمین" می‌یابد. او باید شاهزاده‌ای را از دست نامادری شیطانی و بدجنس نجات داده و تاج و تختش را به او بازگرداند.
این کتاب، داستان امروزی نبرد نیکی با پلیدی است که قوه تخیل شما را محسور کرده و شما را جادو می‌کند. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"ویرجینیا دستانش را روی لبه‌ی پنجره گذاشت و صورتش را به‌طرف نسیم چرخاند. اگر چشمانش را تنگ می‌کرد، درختان روبه‌رو مثل جنگل به‌نظر می‌رسید. جنگلی خنک و سبز، پر از اتفاقات عجیب و غریب. گاهی ساعت‌ها می‌نشست و تصور می‌کرد شاهزاده خانمی زندانی در یک برج بلند است که قرار است شاهزاده‌ای سوار بر اسب سپید از میان درختان بیرون بیاید، کلید برج را پیدا کند و او را نجات دهد.
ویرجینیا به موهای قهوه‌ایش دست کشید که پشت سر، جمع کرده بود. آن‌قدر بلند نبود تا آن را از پنجره‌ی برج بیرون بیندازد و شاهزاده‌ای بتواند از آن بالا بیاید، به‌علاوه این کار خیلی درد داشت. او حتی نمی‌توانست تحمل کند کسی مویش را شانه بزند، چه برسد به این که کسی موهای او را بگیرد و از آن بالا بیاید! نسیم که انگار افکار او را خوانده بود موهایش را به هم ریخت. ویرجینیا بیشتر به بیرون خم شد، به امید شنیدن صدای پرنده‌ای، هیولایی، جانوری ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را می‌توانید در اینجا بیابید.

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 گلناز گرايلي:  کتاب سرگرم کننده ای بود. من کتاب نوجوانان رو دوست دارم و این کتاب که یک داستان مرتبط کننده بین افسانه هایی بود که در بچگی خونده بودم برام رفع خستگی خوبی بود