بخريد و بخوانيد ...
صف نیمه‌شب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب بیست و دوم)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

صف نیمه‌شب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب بیست و دوم)

(The Midnight Line)
نویسنده: لی چایلد (Lee Child)
ترجمه: محمد عباس‌آبادی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1401 (چاپ 1)
قیمت: 165000 تومان  140300 تومان
تعداد صفحات: 432 صفحه
شابك: 978-600-182-776-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'صف نیمه‌شب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب بیست و دوم)':

جک ریچر حین قدم زدن در شهر کوچکی در ویسکانسین، پشت ویترین مغازه امانت‌فروشی چشمش به یک انگشتر فارغ‌التحصیلی دانشکده‌ی افسری "وست‌پوینت" می‌افتد؛ وست‌پوینت 2005 سالی دشوار برای فارغ‌التحیل شدن؛ جنگ عراق و سپس افغانستان. انگشتر خیلی کوچکی است. پس متعلق به زنی بوده است. در قسمت داخلی انگشتر حروف اول اسمش حکاکی شده است. ریچر که خود هم فارغ‌التحصیل وست‌پوینت بوده است، از خودش می‌پرسد چه شرایطی باعث شده یک نفر چیزی را که طی چهار سالِ سخت به دست آورده این‌گونه رها کند. او تصمیم می‌گیرد ته‌وتوی قضیه را دربیاورد، زن را پیدا کند و انگشترش را به او برگرداند.

سفری پرمشقت آغاز می‌شود که ریچر را از میان ویسکانسین، از بارهای سطح‌پایین قسمت دلگیر شهری کوچک تا دوراهی‌های خاک‌آلود ناکجاآباد می‌برد. با موتورسوارهای خلافکار، پلیس‌ها، کلاه‌بردارها، بزن‌بهادرها، و یک کارآگاه خصوصی مخصوص افراد گمشده مواجه می‌شود که در برهوت ویومینگ کت‌وشلوار و کراوات می‌پوشد.

هرچقدر ریچر عمیق‌تر به این مسئله می‌پردازد و چیزهای بیش‌تری دستگیرش می‌شود، به خطرات این منطقه بیش‌تر پی می‌برد. در نهایت معلوم می‌شود انگشتر تکه‌ای متصل به زنجیره‌ای بسیار اسرارآمیزتر است ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

"جک ریچر و میشل چانگ سه روز را در میلواکی سپری کردند. صبح روز چهارم میشل چانگ رفت، ریچر با قهوه به اتاق برگشت و دید یادداشتی روی بالشش است. مضمون همه‌شان هم یکی بود. مستقیم یا غیرمستقیم. یادداشت چانگ غیرمستقیم بود. خیلی هم زیبا نوشته بود. البته نه از لحاظ ظاهری. یادداشت خرچنگ قورباغه‌ای روی یکی از کاغذهای یادداشت متل بود که با رطوبت فر خورده بود. اما از لحاظ بین زیبا بود، با استفاده از تشبیه، هم‌زمان هم توضیح داده بود، هم تعریف و تمجید کرده بود و هم عذرخواهی ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!