شناسنامه محصول
ضربه‌ی کاساندرا
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

ضربه‌ی کاساندرا

(The Cassandra Compact)
نویسنده: روبرت لودلیوم (Robert Ludlum)
ترجمه: محمد قصاع
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1397 (چاپ 1)
قیمت: 45000 تومان  38500 تومان
تعداد صفحات: 456 صفحه
شابك: 978-600-182-285-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'ضربه‌ی کاساندرا':

دوستی روسی از جان اسمیت تقاضا می‌کند برای دیدن او به ونیز بیاید. اما درست در لحظه دیدار در رگباری از گلوله کشته می‌شود. اسمیت متوجه می‌شود که عده‌ای قصد دارند ذخایر ویروس مرگ‌آور آبله را از روسیه بدزدند. ویروسی که می‌تواند منجر به شیوع بیماری واگیردار در سراسر دنیا شود و میلیون‌ها نفر را بکشد. او تلاش می‌کند که از دزدی ویروس جلوگیری کند. اما توطئه‌گران خیلی از او جلوتر هستند و هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذارند ... (برگرفته از توضحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"نگهبان با شنیدن صدای چرخ‌ها روی ریگ‌ها و سنگریزه تکان خورد و صاف نشست. نوری در آسمان غروب باقی نمانده بود. او تازه قهوه‌ای آماده کرده بود و دلش نمی‌خواست از جایش بلند شود. اما کنجکاوی بر او غلبه کرد. گردشگران در الکساندریا به ندرت به گورستان شهر در ایوی هیل می‌آمدند. این شهر قدیمی در ساحل رود پوتومک جذابیت‌های رنگارنگ و سرگرمی‌های بهتری داشت تا در اختیار انسان‌های زنده قرار دهد. مردم محلی نیز به ندرت در روزهای وسط هفته به آنجا می‌آمدند؛ آن هم غروب یک روز بارانی آوریل.
از پنجره‌ی اتاق نگهبانی به بیرون نگاه کرد و مردی را دید که از خودرویی معمولی پیاده شد. اندیشید مامور دولت؟ حدس زد که تازه‌وارد بلند‌قامت با اندامی ورزیده، چهل و چند سال داشت. پالتو بارانی، شلوار تیره و پوتین‌های کارمندی لباس مناسبی برای آن آب و هوا بودند ...|

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!