بخريد و بخوانيد ...
توفان شن (مجموعه نیروی سیگما - کتاب اول)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

توفان شن (مجموعه نیروی سیگما - کتاب اول)

(Sandstorm)
نویسنده: جیمز رولینز (James Rollins)
ترجمه: هادی امینی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1401 (چاپ 2)
قیمت: 210000 تومان
تعداد صفحات: 664 صفحه
شابك: 978-600-182-333-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'توفان شن (مجموعه نیروی سیگما - کتاب اول)':

انفجار عجیب و غیرمنتظره‌ای در یک بخش خصوصی از موزه آثار باستانی لندن باعث کشف سنگ مرموزی در دل یک مجسمه عربی قدیمی می‌شود. به این ترتیب بانو کارا کنسینگتون مالک این مجموعه خصوصی، دوستش صفیه الماز که باستانشناس موزه هم هست، اوماها دان نامزد سابق صفیه و ماجراجوی بین‌المللی با همراهی دو نفر از نیروهای زبده گروه سیگما برای دنبال کردن راز این سنگ مرموز به صحرای عربستان رفته و یک شهر باستانی فراموش شده و افسانه‌ای را می‌یابند. در پی کشف این شهر باستانی زیرزمینی، منبع نیروی فوق‌العاده این شهر و همچنین اسرار یکی از افسانه‌های بین‌المللی در موزه ملکه بلقیس و شهر گمشده‌اش نیز فاش می‌شود. نیرویی که قادر است آرمان شهری را برپا کند و یا دنیا را به نابودی بکشد. اما وقوع توفان شن مهیبی در همان منطقه و حمله گروه تروریست بین‌المللی برای در اختیار گرفتن این نیروی مرموز، ماجرا را پیچیده کرده و نه تنها جان این گروه بلکه کل حیات بر روی کره زمین را به خطر می‌اندازد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"هری مسترسون تا سیزده دقیقه دیگر می‌مرد.
اگر خودش این را می‌دانست، آخرین سیگارش را تا فیلتر می‌کشید. ولی در عوض بعد از سه پک، ته‌مانده سیگار را با کف کفشش خاموش کرد و با حرکت دست دود را از جلوی صورتش کنار زد. اگر حین سیگار کشیدن بیرون اتاق استراحت نگهبان‌ها گیر می‌افتاد، این فلمینگ عوضی، رئیس حراست موزه او را به دردسر می‌انداخت. تا همین‌جا هم به خاطر دو ساعت تاخیر ورودش تنبیه شده بود.
هری زیر لب ناسزایی گفت و ته‌مانده خاموش شده سیگار را داخل جیبش گذاشت. در استراحت بعدی بقیه آن را خواهد کشید ... البته اگر استراحتی در کار باشد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!