بخريد و بخوانيد ...
اتاقی برای تو 1
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

اتاقی برای تو 1

(Room for You (Cranberry Inn Book 1))
نویسنده: بث اهمان (Beth Ehemann)
ترجمه: رضوان خرمیان
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1402 (چاپ 2)
قیمت: 200000 تومان
تعداد صفحات: 335 صفحه
شابك: 978-600-182-308-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 10 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'اتاقی برای تو 1':

تمام هستی کیسی دوقلوهایش، لوسی و پایپر، هستند. پدر دوقلوها قبل از تولد یکسالگی آنها غیبش می‌زند و کیسی را تنها می‌گذارد. کیسی چاره‌ای ندارد، بهترین کار را می‌کند، به مادرش پناه می‌برد و سعی می‌کند در مسافرخانه‌ی مادرش زندگی را از سربگیرد، به درس خواندن مشغول می‌شود و خودش را از آن وضعیت تلخ به سختی بیرون می‌کشد. طوفان بزرگی تمام ایالت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و برادی مورفی ستاره هاکی را به مسافرخانه کرانبری می‌کشاند. برادی احساساتی را در وجود کیسی بیدار می‌کند که خیلی وقت است به دست فراموشی سپرده است. او زنی است که به تمام مردها بی‌اعتماد شده و از ترس از دست دادن همان دلخوشی‌های کوچکش از عشق گریزان است.

آیا کیسی می‌تواند درست تصمیم بگیرد؟

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

" "مامان پایپر اذیتم می‌کنه!"

چشم‌هایم را گرداندم و از بالای کتاب درسی نگاهشان کردم. لوسی، اخمالو روی پیشخان آشپزخانه نشسته بود و پایپر با چنگالش به او سیخونک می‌زد.

مامان آمد توی آشپزخانه و سرحال گفت: "صبح‌به‌خیر، دخترها!" سر دخترها را به نوبت بوسید. "کی می‌آیید با هم گردنبند مهره درست کنیم؟"

دوتایی با هم گفتند: "وای!" و همه‌ی آثار جنگ و دعوایشان در همان لحظه ناپدید شد.

مامان نگاهم کرد و چشمک زد، بعد به کتابم نگاهی انداخت و سر تکان داد. "درس‌ها خوب پیش می‌ره؟"

گفتم: "نه زیاد، نمی‌دونم چرا امروز نمی‌تونم تمرکز کنم." برای دخترها زبان‌رازی کردم و آن‌ها هم در جوابم شکلک‌های احمقانه درآوردند ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 الهه سعادتي:  کتاب روانی بود، ترجمه خوبی داشت و اینکه ادامه‌دار بود جالب بود. یک داستان عاشقانه ساده و روان. ولی به نظرم موضوع خیلی خیلی تکراری بود مشابه فیلمیش زیاده ولی من خیلی این جور داستان‌های عشقی رو‌ نمی‌پسندم به خاطر همین این امتیاز‌و دادم.