شناسنامه محصول
دختر آقای خوشبین
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

دختر آقای خوشبین

(The Optimist's Daughter)
نویسنده: یودورا ولتی (Eudora Welty)
ترجمه: شیوا قدمی
ناشر: ایجاز
سال نشر: 1396 (چاپ 1)
قیمت: 16000 تومان
تعداد صفحات: 152 صفحه
شابك: 978-600-98917-0-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'دختر آقای خوشبین':

لاورل برای مراقبت از پدر بیمارش به نیواورلئان باز می‌گردد. اما حال قاضی مک‌کلوا علی‌رغم مراقبت‌های دخترش بهتر نمی‌شود. البته شاید عکس‌العمل فی، زن دوم قاضی که از دخترش لاورل هم جوان‌تر است، بر حال بد قاضی بدون تاثیر نبوده. قاضی مک‌کلوا بالاخره فوت می‌کند و لاورل و فی پیکر او را برای دفن به شهر زادگاهش می‌برند. جایی که لاورل در خانه‌ی پدری‌اش خاطرات کودکی را به یاد می‌آورد، مادرش را به خاطر می‌آورد و همچنین زندگی پدر را پس از فوت مادر مرور می‌کند.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"یک پرستار در را برایشان باز نگه داشت. اول قاضی مک‌کلوا و پشت سرش دخترش لاورل و سپس همسرش فی وارد شدند. به سمت اتاقی بدون پنجره قدم برداشتند، جایی که دکتر آزمایش‌هایش را انجام می‌داد. قاضی مک‌کلوا بلندقد بود، سنگین وزن و هفتادویک‌ساله، عادت داشت عینکش را با بند عینک بیندازد، ولی حالا آن را در دستانش نگاه داشته بود. روی صندلی بلند دکتر که مثل تخت پادشاهی بود نشست، در حالی که دخترش لاورل و همسرش فی در دو طرفش نشسته بودند.
لاورل مک‌کلوا هند زنی بود لاغر اندام، با صورتی آرام، حدودا چهل‌وپنج ساله، ولی هنوز موهایش مشکی بودند. لباس‌هایش، با این که زمستانی و مناسب زمستان نیواورلئان بود، برش و پارچه‌ی جالبی داشت، چروکی هم پایین دامنش دیده می‌شد. چشمان آبی تیره‌اش خواب‌آلود به نظر می‌رسید ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!