بخريد و بخوانيد ...
یادت نرود که ...

یادت نرود که ...

نویسنده: یاسمن خلیلی‌فرد 
ناشر: چشمه
سال نشر: 1402 (چاپ 13)
قیمت: 380000 تومان
تعداد صفحات: 451 صفحه
شابك: 978-600-7405-36-9
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'یادت نرود که ...':

کیوان کامیاب، 15 سال پیش، ایران را ترک کرده و ساکن پاریس شده است. حالا او دوباره به وطن برگشته و آدم‌هایی که سال‌ها پیش آنها را رها کرده دوباره یکی یکی به زندگی‌اش برمی‌گردند. در میان اینها فروغ شکیبا هم هست. زنی که سال‌ها پیش عاشقش بوده و در آن سالها هیچگاه پاسخ عشقش را از او نگرفته است ...

داستان با این جملات آغاز می‌شود:

"چمدان را از زیر دستگاه رد کرد. مرد باربر کمکش کرد دوباره بگذاردش روی چرخ‌دستی. توی جیبش دنبال پول ایرانی گشت. یک هزارتومانی ته جیب پالتو پیدا شد. گذاشتش کف دست باربر. مرد ناراضی نگاهی کرد: "فقط همین؟!" شرمنده شد. تا خواست توضیح بدهد پول ایرانی ندارد، مرد سر تکان داد و رفت. قلبش تندتند می‌زد. پانزده سال پیش، از فرودگاه مهرآباد رفته بود پاریس. فرودگاه جدید برایش آشنا نبود. وقتی می‌رفت، همه‌چیز فرق داشت.

دکتر فرامرزی گفته بود می‌آید دنبالش. دوروبرش را نگاه کرد. با آن‌که فرامرزی کاملا تغییر کرده بود و جاافتاده شده بود، راحت او را پشت شیشه‌ها پیدا کرد. برایش دست تکان داد. دکتر او را دید و لبخند زد. فکر کرد چه‌قدر پیر شده و لابد فرامرزی هم درباره‌ی او همان نظر را داشت. چرخ‌دستی را هل داد. از کنار آدم‌هایی که با دسته‌های گل منتظر مسافران‌شان بودند رد شد. فرامرزی کمی عقب‌تر ایستاده بود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!