بخريد و بخوانيد ...
پدر ثروتمند پدر فقیر
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

پدر ثروتمند پدر فقیر

(Rich Dad Poor Dad)
نویسنده: رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki)
ترجمه: علی رجبی ابهری
ناشر: ستوس
سال نشر: 1393 (چاپ 1)
قیمت: 30000 تومان
تعداد صفحات: 288 صفحه
شابك: 978-600-6703-13-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'پدر ثروتمند پدر فقیر':

نویسنده در این کتاب داستان دو پدرش را تعریف می‌کند. او از تاثیری که این دو، یعنی پدر واقعی‌اش و پدر موفق و پولدار بهترین دوستش، بر طرز فکر او درباره پول و سرمایه‌گذاری گذاشته‌اند، می‌گوید و این افسانه را که برای پولدار بودن باید درآمدی بالا داشته باشید، رد می‌کند.
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"من دو پدر داشتم. یکی ثروتمند و دیگری فقیر.
یکی از آن‌ها تحصیل کرده و باهوش بود و مدرک دکتری داشت و دوره چهارساله دانشگاه را در کم‌تر از دو سال تمام کرده بود. سپس برای تحصیلات تکمیلی‌اش به دانشگاه‌های استانفورد، شیکاگو، نورت‌وسترن رفت که همگی کمک هزینه‌های تحصیلی خوبی پرداخت می‌کردند. پدر دیگرم حتی دوران ابتدایی را تمام نکرده بود.
هر دوی آن‌ها در کارشان موفق بودند و تمام عمرشان را سخت کار کرده بودند. هر دو درآمد قابل توجهی داشتند. با این وجود یکی از آن‌ها همچنان در تمام طول عمرش درگیر مسایل مالی بود و دیگری از ثروتمندان هاوایی شده بود. یکی از آن‌ها پس از مرگ ده‌ها میلیون دلار برای خانواده خود، سازمان‌های خیریه و اماکن مذهبی گذاشته بود در حالی که میراث دیگری کوهی از بدهی و قرض بود ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 عليرضا (ماني) دواتگران:  فارغ از محتوای کتاب که در عین آموزنده بودن و سادگی‌، گاهی به ورطه‌‌ی تکرار میافتد، آنچه در کتاب به چشم میاید، پرشمار بودن اشتباه‌های چاپی‌ است که گاه به بیش از یک مورد در هر صفحه می‌رسد. تعجب می‌کنم که ناشر برای کتاب پرفروش خود، زحمت حتی یک بار ویراستاری ساده را به خود نداده. نکته‌ی دیگر، دست بردن بیش از حد ناشر (یا مترجم) در متن کتاب می‌باشد، تا جایی‌ که گاهی در پاورقی‌ها و حتی متن کتاب که باید امانتدار آن باشد، به تبلیغ سمینارها و سایتهای اینترنتی و دیگر محصولات خود پرداخته!