شناسنامه محصول
شادترین کودک محله: روانشناسی تربیت کودکان نوپا (9 ماهه تا 4 ساله)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

شادترین کودک محله: روانشناسی تربیت کودکان نوپا (9 ماهه تا 4 ساله)

(The Happiest Toddler on the Block)
نویسنده: هاروی کرپ (Harvey Karp)
ترجمه: طاهره یراقچی
ناشر: پنجره
سال نشر: 1402 (چاپ 32)
قیمت: 250000 تومان
تعداد صفحات: 408 صفحه
شابك: 978-964-7822-65-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'شادترین کودک محله: روانشناسی تربیت کودکان نوپا (9 ماهه تا 4 ساله)':

... اما اگر این باور که نوپایان درست همانند غارنشینان هستند، در نزد شما عجیب و غریب به‌نظر می‌آید، پس می‌توانید حرف من را زیاد جدی نگیرید تااین‌که خودتان پی ببرید. به هر پارکی که دل‌تان می‌خواهد بروید و بچه‌های "در حال بازی" را تماشا کنید. رفتار بچه‌های پنج‌ساله مثل "آدم‌های" کوچک است، نوبت را رعایت کرده، و جهت پایان دادن به درگیری از کلمات استفاده می‌کنند. درحالی‌که بچه‌های یک‌ساله مثل غارنشین‌های کوچک (یا حتی یک شمپانزه) رفتار می‌کنند. ناشیانه راه می‌روند. برای اول شدن دیگران را هل می‌دهند، و وقتی عصبانی می‌شوند جیغ می‌زنند.
البته؛ حتی وحشی‌ترین نوپا، حقیقتا یک غارنشین نیست! اما از این مفهوم می‌توانید مثل پنجره‌ای جادویی استفاده کنید و از آن رفتارهای فرزندتان را به شیوه‌ای جدید و ژرف ملاحظه کنید.
و همین‌که ذهن‌تان را به این ایده جدید مجهز کرده و یادگیری تکنیک‌های ساده این کتاب را آغاز نمودید، از‌این‌که می‌بینید رفتار فرزند نوپای‌تان چقدر سریع تغییر می‌کند، حیرت‌زده خواهید شد. بی‌اغراق بگویم که خواهید توانست به 50 درصد از کج‌خلقی‌های او ظرف چند ثانیه و به 90-50 درصد از خشم ناگهانی‌اش قبل از رخداد خاتمه دهید.
چه می‌شود اگر نوپای شما از معدود بچه‌های ملایم و آرام باشد و هرگز دست به طغیان نزند؟ به‌هرحال شما متوجه خواهید شد که رویکرد شادترین نوپا کماکان یک ابزار فوق‌العاده است زیرا به شما کمک می‌کند تا:
- صبر و شکیبایی، حس احترام و همکاری او را تقویت کنید.
- به او بیاموزید که یک دوست و شنونده خوب باشد.
- اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در او پدید بیاورید.
- به‌لحاظ احساسی، کودکی خوب و سالم بار بیاورید.
می‌دانم که ارایه همه این مطالب در قالب یک کتاب اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد، اما نکاتی که قصد آموختن‌شان را دارید حقیقتا نتیجه‌بخش خواهند بود! ... (برگرفته از مقدمه کتاب)

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!