بخريد و بخوانيد ...
سیر عشق
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

سیر عشق

(The Course of Love)
نویسنده: آلن دوباتن (دو باتن) (Alain de Botton)
ترجمه: زهرا باختری
ناشر: چترنگ
سال نشر: 1402 (چاپ 51)
قیمت: 160000 تومان
تعداد صفحات: 243 صفحه
شابك: 978-600-8066-36-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 16 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'سیر عشق':

اینکه سال‌های سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنیم به چه معناست؟
در مهمانی‌ها و موقع صرف چای، دوستان ربیع و کرستن همیشه از آن‌ها سوالی مشابه می‌پرسند. چطور با هم آشنا شدید؟ پاسخ به این پرسش ساده است، داستان قشنگی است که هر دویشان دوست دارند تعریف کنند. اما این داستان بخش دومی هم دارد و آن پاسخ پرسشی است که دوستانشان هیچ‌گاه از آنان نمی‌پرسند: بعدش چه شد؟
ربیع و کرستن یکدیگر را می‌یابند، دلباخته هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. به زعم جامعه، این پایان داستان است. اما در حقیقت، تازه آغاز داستان است.
این کتاب داستان یک ازدواج است؛ از نخستین لحظات شورانگیز گرفته تا لذت‌ها و هراس‌های تعهد راستین و مشکلات عمیقی که آرام‌آرام در زندگی مشترک سر برمی‌آورند. داستان روابط امروزی است و شیوه بقای این روابط. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"هتل نیم ساعت تا شرق بندر مالاگا فاصله دارد و روی یک برآمدگی سنگی قرار گرفته است. این هتل مخصوص خانواده‌هاست و در آنجا، به خصوص سر وعده‌های غذا، مشکلات زندگی خانوادگی خودبه‌خود آشکار می‌شود. ربیع خان پانزده ساله است و با پدر و نامادری‌اش در تعطیلات به سر می‌برد. جو سنگین است و حرف چندانی میانشان ردوبدل نمی‌شود. سه سال است که مادر ربیع فوت کرده. در ایوان هتل، رو به استخر، هر روز بوفه‌ای برپاست. نامادری‌اش هر از چند گاه راجع به پانیا یا درباره باد شدیدی که از سمت جنوب می‌وزد، اظهارنظر می‌کند. او اصالتا اهل گلاسترشر است و به باغبانی علاقه دارد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!