شناسنامه محصول
حفره‌های تاریک لونا
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

حفره‌های تاریک لونا

نویسنده: رابرت آنسون هاین لاین (Robert Anson Heinlein)
ترجمه: الهام حق‌پرست
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1394 (چاپ 1)
قیمت: 12000 تومان
تعداد صفحات: 191 صفحه
شابك: 978-600-182-166-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 6 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4.5 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'حفره‌های تاریک لونا':

اولین داستان کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"رئیس جلسه برای برقراری نظم محکم روی میز کوبید. به کمک چند مامور خودگماشته که چند معترض عصبانی را متقاعد به نشستن کردند، جلسه کم‌کم آرام شد و هیاهو فروکش کرد. سخنرانی که کنار رئیس جلسه پشت تریبون ایستاده بود، چندان اهمیتی به این سر و صداها نمی‌داد. چهره‌ی مطمئن و جسورش کاملا خونسرد بود. رئیس به او رو کرد و با صدایی که خشم و عصبانیت فروخفته به وضوح در آن حس می‌شد او را مورد خطاب قرار داد:
"دکتر پینرو ..." کلمه‌ی "دکتر" را زیاد مورد تاکید قرار نداد. "... باید به دلیل رفتار ناشایست و بلوایی که در طول سخنرانی‌تان به راه افتاد، معذرت بخواهم. از همکارانم تعجب می‌کنم که چطور شان خودشان را به عنوان مردان علم فراموش کرده‌اند و حرف‌های یک سخنران را قطع می‌کنند. حالا هر چقدر هم که ..." مکث کرد. حرفش را در دهانش مزه‌مزه کرد و ادامه داد: "... هر چقدر هم که این سخنان تحریک‌کننده باشند." پینرو پوزخند زد؛ پوزخندی که به طریقی نوعی تمسخر توهین‌آمیز بود ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 محمود اسلاميان:  کار یه نویسنده‌ی خوب اینه که دید جدیدی به خواننده‌ی کتابش بده ... هاینلاین به نظر من این جنبه‌ی خوب رو داره که وقتی این کتاب رو می‌خونی به نگاهی تازه برسی. نویسنده، به حق، یکی از سه نویسنده‌ی بزرگ علمی تخیلی است.

 احسان تقي‌زاده:  با در نظر گرفتن این نکته مهم که تمامی داستانإهای این کتاب بیشتر از 30 سال پیش نوشته شده‌اند، میتونم بگم که حداقل دوتا از داستان‌ها من رو بد جوری به فکر فرو بردن ...