بخريد و بخوانيد ...
آقای مانک به آتش‌نشانی می‌رود
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

آقای مانک به آتش‌نشانی می‌رود

(Mr. Monk Goes to the Firehouse)
نویسنده: لی. گلدبرگ (Lee Goldberg)
ترجمه: مرجان توکلی
ناشر: پریان
سال نشر: 1393 (چاپ 1)
قیمت: 20000 تومان
تعداد صفحات: 384 صفحه
شابك: 978-600-93316-9-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'آقای مانک به آتش‌نشانی می‌رود':

کتاب حاضر اولین کتاب از ماجراهای آقای مانک، کارآگاه بسیار باهوش و زبده، اما مبتلا به وسواس است که همیشه با تیزبینی خاص خود به راز جنایت‌ها پی می‌برد.
داستان از جایی شروع می‌شود که خانه‌ی آقای مانک هدف هجوم موریانه‌ها قرار می‌گیرد و او تا چند روز جایی برای اقامت ندارد. به ناچار به خانه‌ی دستیارش، ناتالی، می‌رود. متاسفانه خانه‌ی او با استانداردهای نظافت و نظم و ترتیب مانک مطابقت ندارد ... در حالی که مانک تلاش می‌کند تا به محیط اطرافش کمی نظم و هماهنگی ببخشد، مستقیما درگیر جنایتی گیج‌کننده و به‌شدت پیچیده می‌شود. از همه بدتر این که برای پیدا کردن عامل جنایت او باید با آلودگی‌های محیطی دیگری روبه‌رو شود ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"اسم من ناتالی تیگر است. تا به حال این اسم به گوشتان نخورده، قبول! چون اصلا شخصیت خاصی نیستم. منظورم این است که آدم شناخته شده و معروفی نیستم. تا به امروز نه به کار عجیب و غریبی دست زده‌‌ام و نه پروژه‌ای را اجرا کرده‌ام که شما بخواهید با شنیدن این اسم به یاد من بیفتید. من یکی از خیل خریداران گمنامی هستم که سبد خریدشان را در میان راهروهای وال‌مارت به حرکت وامی‌دارند.
البته برای خودم نقشه‌های زیادی در سر داشتم. نه‌ساله که بودم، دلم می‌خواست به جمع "فرشتگان چارلی" بپیوندم. البته نه به این دلیل که با جرم و جنایت مبارزه کنم یا با انجام دادن کارهای دیگر جلب توجه کنم. متاسفانه هنوز هم چنین رویایی در سر دارم. فرشتگان چارلی را به این دلیل ستایش می‌کردم که قدرتمند، مستقل و سرشار از اعتماد به نفس بودند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!