بخريد و بخوانيد ...
آخرین مهمان (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب چهارم)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

آخرین مهمان (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب چهارم)

(Running Blind)
نویسنده: لی چایلد (Lee Child)
ترجمه: محمدعباس آبادی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1401 (چاپ 3)
قیمت: 180000 تومان  153000 تومان
تعداد صفحات: 543 صفحه
شابك: 978-600-182-141-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 10 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (3.5 امتیاز با رای 4 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'آخرین مهمان (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب چهارم)':

در سراسر کشور زنانی به دست قاتلی کشته می‌شوند که هیچ اثری از خود به جا نمی‌گذارند؛ نه مدرکی، نه زخم مهلکی، نه اثری از درگیری، و نه هیچ سرنخی از انگیزه‌ای برای کشتن. جسدها در وانی پر از رنگ سبز ارتشی در خانه‌های قربانی‌ها رها می‌شوند. قتل‌ها کاملا بی‌نقص صورت می‌گیرند. در واقع، تنها چیزی که همه‌ی قربانی‌ها را به هم پیوند می‌دهد مردی است که آن‌ها قبلا می‌شناخته‌اند: جک ریچر. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
این کتاب چهارمین داستان از سری کتاب‌های جک ریچر است.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"می‌گن دانش قدرته. هرچی دانشت بیشتر باشه، قدرتت بیشتره. فرض کن همه‌ی اعداد برنده‌ی لاتاری رو می‌دونستی. نه این‌که حدس می‌زدی یا خوابشون رو می‌دیدی، بلکه واقعا می‌دونستی. چه کار می‌کردی؟ فورا می‌رفتی مغازه. اون اعداد رو روی ورق علامت می‌زدی و می‌بردی.
درمورد بازار بورس هم همین‌طور. فرض کن واقعا می‌دونستی چه سهامی بالای همه قرار می‌گیره. منظورت فقط یه حدس یا حس ششم نیست. منظورت یه گرایش یا بازی درصد یا شایعه یا اشاره نیست. منظورت دانشه. دانش واقعی و معتبر. فرض کن این دانش رو داشتی. دانش واقعی و معتبر. فرض کن این دانش رو داشتی. چه‌کار می‌کردی؟ به دلالت زنگ می‌زدی. سهام می‌خریدی. بعد می‌فروختیش و پولدار می‌شدی ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 احسان تقي‌زاده:  این داستان هم همانند داستان های دیگر جک ریچر جذاب بود، هیجان داستان کمی کمتر از داستان‌های دیگر جک ریچر بود ولی کاملا به مقداری بود که نشه کتاب رو بذارم زمین و می‌تونم بگم که این کتاب رو هم یکسره
تا آخر خوندم. تنها ایرادی که می‌تونم از کتاب بگیرم این بود که در این نسخه‌ای که من داشتم (چاپ اول، بهار 1394) متاسفانه تعداد قابل توجهی مشکلات ویراستاری و گرامری وجود داشت به صورتی که در چند جمله خود خواننده باید حدس بزند منظور نویسنده چه بوده و فعل و فاعل درست رو خود خواننده باید حدس بزنه! که امیدوارم در چاپ بعدی این مشکلت هم حل بشوند.

 آزاده بهروز:  داستان بسیار جذاب وگیرا، ولی یکی از بدترین ترجمه‌ها رو داشت