بخريد و بخوانيد ...
قلاب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب سوم)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

قلاب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب سوم)

(Tripwire)
نویسنده: لی چایلد (Lee Child)
ترجمه: محمدعباس آبادی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1401 (چاپ 3)
قیمت: 182000 تومان  155000 تومان
تعداد صفحات: 551 صفحه
شابك: 978-600-182-135-6
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 9 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'قلاب (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب سوم)':

جک ریچر در یکی از جزایر فلوریدا بی‌سر و صدا در حال گذران زندگی است که سر و کله‌ی مردی غریبه برای یافتن او پیدا می‌شود. مرد سوالات زیادی دارد اما ساعاتی بعد از ملاقات با جک به طرز مشکوکی می‌میرد. جک ریچر برای سر در آوردن از چند و چون ماجرا آستین بالا می‌زند و به سمت نیویورک به راه می‌افتد تا در آنجا افرادی که مرد غریبه را به دنبال او فرستاده‌اند پیدا کند …
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"جک ریچر دید که یارو از در وارد شد. در واقع، دری وجود نداشت. یارو فقط از قسمت دیوار جلویی که وجود نداشت وارد شد. در بار یکراست به روی پیاده‌رو باز می‌شد. میز و صندلی‌هایی در بیرون، زیر یک درخت موی قدیمی خشکیده که یک‌جور سایه‌ی طبیعی می‌انداخت چیده شده بود. یک سالن داخلی-خارجی بود که از میان دیواری که وجود نداشت، می‌گذشت. ریچر حدس می‌زد که یک‌جور نرده‌ی آهنی برای قفل کردن در بار موقع تعطیل کردن باشد. البته اگر تعطیل می‌شد. مطمئنا ریچر هیچ‌وقت ندیده بود که بار تعطیل کند. او تقریبا در اضافه‌کاری افراط می‌کرد.
یارو در یک متری داخل سالن تاریک ایستاد و صبر کرد، پلک زد تا چشمانش بعد از آن سفیدی داغ خورشید کی وست به تاریکی عادت کند. ماه ژوئن، ساعت چهار بعدازظهر در جنوبی‌ترین قسمت ایالات متحده بود ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!