شناسنامه محصول
صد میدان (صد قصه از میدان‌های صدگانه‌ی نارمک)

صد میدان (صد قصه از میدان‌های صدگانه‌ی نارمک)

نویسنده: یوریک کریم‌مسیحی 
ناشر: هرمس
سال نشر: 1393 (چاپ 1)
قیمت: 24000 تومان
تعداد صفحات: 457 صفحه
شابك: 978-964-363-914-3
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (2 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'صد میدان (صد قصه از میدان‌های صدگانه‌ی نارمک)':

نویسنده در پشت جلد کتاب اشاره کرده: "نارمک تهران صد میدان دارد و هر میدان آن بی‌شمار قصه. من در این مجموعه از هر میدان یک قصه گفته‌ام."
اولین داستان کتاب با عنوان "میدان 1" با این جملات آغاز می‌شود:
"حبیب را بعد از سه چار سال درس خواندن گذاشتند سر کار که کمک‌خرج خانواده باشد. بزرگ‌تر که شد آمد تهران و کارش را پی گرفت. مقداری پول که پس‌انداز کرد و پشت لبش هم که سبز شد براش زنی گرفتند. روی پای خودش که واستاد رفت سر خانه زندگی خودش در یک آپارتمان نقلی طرف‌های "ابوسعید". بچه‌ی اولش که دنیا آمد همزان با تغییر شغلش از شاگردخیاطی به رانندگی، شد راننده‌ی شرکت. بچه‌ی دومش هم که دنیا آمد مجبور شد خانه‌اش را عوض کند، باز همان طرف‌های "ابوسعید". آن محله را دوست داشت و دلبسته‌اش شده بود. خانه‌ی جدیدش دو تا اتاق داشت و با دنیا آمدن بچه‌ی سومش باز همان طرف‌ها ماند.
وقتی دنیا گفت برادرش فرصتی دست‌وپا کرده که از اجاره‌نشینی خلاص شوند و خانه‌ی خودشان بنشینند و جزئیاتش را گفت، حبیب‌آقا جای خوشحالی غصه‌اش شد.
دارا، برادر دنیا، ناظرخرید یک شرکت بود و وضعش پربدک نبود. از خیلی سال قبل توی یک آپارتمان شصت هفتاد متری تو میدان 1 نارمک می‌نشست و حالا که مایه‌تیله‌ای به‌هم زده هوس کرده جای ازمابهتران خانه‌ی بزرگ بگیرد و چون برای خودی‌ها آدم خیرخواهی است به خواهرش پیشنهاد کرد بیایند خانه‌ی نارمکش را ازش بخرند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!