بخريد و بخوانيد ...
تا پای مرگ  (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب دوم)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

تا پای مرگ (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب دوم)

(Die Trying)
نویسنده: لی چایلد (Lee Child)
ترجمه: محمد عباس‌آبادی
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1402 (چاپ 4)
قیمت: 360000 تومان
تعداد صفحات: 559 صفحه
شابك: 978-600-182-130-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 7 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4.25 امتیاز با رای 4 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'تا پای مرگ (از سری کتاب‌های جک ریچر - کتاب دوم)':

جک ریچر در زیر آفتاب دلپذیر شیکاگو قدم می‌زند که زنی عصا به دست به همراه مقداری لباس از یک خشک‌شویی بیرون می‌آید. ریچر برای کمک به سمت او می‌رود اما ناگهان، افرادی آن دو را گروگان گرفته، داخل یک کامیون می‌اندازند و این، آغاز سفر 2000 کیلومتری ریچر و زنی مرموز به ناکجاآباد خواهد بود.
"تا پای مرگ" دومین کتاب از مجموعه‌ای تریلر با محوریت شخصیت "جک ریچر" است. این مجموعه که اولین قسمت آن با نام "قتلگاه" در سال 1997 به چاپ رسید با استقبال کم‌نظیر مخاطبان و منتقدان در ایالات متحده و دیگر کشورها مواجه شد. تاکنون 19 کتاب از این مجموعه منتشر شده و با فروش 90 میلیون نسخه در 97 کشور و ترجمه به 24 زبان، جک ریچر یکی از پرفروش‌ترین و درعین‌حال تحسین‌شده‌ترین مجموعه‌های تریلر به حساب می‌آید. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"نیتن روبین مرد چون شجاعت به خرج داد. نه از آن شجاعت‌های مستمر که آدم با آن در جنگ مدال می‌گیرد، بلکه از آن برآشفتگی‌های لحظه‌ای ناگهانی که آدم را توی خیابان به کشتن می‌دهد.
او مثل همیشه زود از خانه بیرون زد: شش روز در هفته، پنجاه هفته در سال. صبحانه‌اش را با احتیاط تمام خورد، صبحانه‌ای مناسب یک مرد کوتاه گرد که می‌خواست همچنان در دهه چهل زندگی‌اش روی فرم بماند. سپس از کریدورهای فرش‌شده خانه کنار دریاچه‌ای مناسب کسی که در هرکدام از آن سیصد روز کاری هزار دلار درمی‌آورد پایین رفت. با شستش دکمه بازکننده در گاراژ را زد و با چرخاندن مچ موتور بی‌سر و صدای گرانقیمتش را روشن کرد. یک سی‌دی داخل دستگاه پخش گذاشت، با دنده عقب وارد راه شنی جلوی خانه‌اش شد، آهسته روی ترمز زد، دنده را عوض کرد، فشار کوچکی به گاز داد، بعد آخرین رانندگی کوتاه زندگی‌اش را در پیش گرفت. شش و چهل و نه دقیقه صبح روز دوشنبه ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 الهه اميني:  در سبک خودش کتاب بسیار جالب و گیرایی است. در هر کتاب از این سری، نویسنده موضوع خاصی را محور کتاب قرار داده و توضیحات بسیار زیاد و کاملی را ارائه می‌دهد که ممکن است کمی خسته‌کننده باشد. ولی در عین حال جنبه‌ی آموزشی خوبی دارد و در پایان کتاب مطمئن باشید که موضوعات جدید زیادی را یاد گرفتید. در رابطه با جک ریچر هم باید گفت اصلا مگر چنین آدمی وجود دارد؟ کسی که در سخت‌ترین شرایط و در بدترین وضعیت به بهترین شکل از مغزش استفاده می‌کند و البته از لحاظ جسمی هم کاملا ماهر و تواناست.