بخريد و بخوانيد ...
پل‌های مدیسون کانتی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

پل‌های مدیسون کانتی

(The Bridges of Madison County)
نویسنده: رابرت جیمز والر (Robert James Waller)
ترجمه: منصوره وحدتی احمدزاده
ناشر: افراز
سال نشر: 1399 (چاپ 4)
قیمت: 280000 تومان
تعداد صفحات: 160 صفحه
شابك: 978-964-243-087-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 57 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 8 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'پل‌های مدیسون کانتی':

فرانچسکا، زن خانه‌دار ایتالیایی‌الاصل و مادر دو فرزند است که در منطقه مدیسون کانتی در ایالت آیوا زندگی می‌کند. رابرت کین‌کید، عکاس مجله "نشنال جئوگرافیک" است که برای تهیه عکس به ناحیه مدیسون کانتی آمده. فرانچسکا و رابرت در یک آخر هفته بصورت اتفاقی یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در همین مدت کوتاه دل به هم می‌بندند. رابرت از فرانچسکا می‌خواهد که همسر و فرزندان خود را رها کند و به همراهش به واشنگتن برود، اما فرانچسکا …
"پل‌های مدیسون کانتی" یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های قرن بیستم است و تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان بفروش رفته است.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"... عصر یک روز پاییزی در سال 1989 پشت میز کارم نشسته بودم و به نشانگر مانیتور مقابلم نگاه می‌کردم که تلفن زنگ زد. آن طرف، شخصی به نام مایکل جانسون بود که پیش‌تر در آیوا زندگی می‌کرد و آن زمان در فلوریدا می‌زیست.
دوستی از اهالی آیوا یکی از کتاب‌های مرا برایش فرستاده بود. مایکل و خواهرش کارولین کتاب را خوانده بودند. آن‌ها داستانی داشتند که فکر می‌کردند از آن خوشم خواهد آمد. مایکل محتاط بود و از توضیح درباره‌ی داستان امتناع می‌کرد. فقط گفت که مایلند به آیوا بیایند و درباره‌ی داستان با من صحبت کنند. علی‌رغم تردیدم در قبول چنین پیشنهادهایی، همین که به خودشان چنین زحمتی می‌دادند، وسوسه‌ام کرد. بنابراین موافقت کردم هفته‌ی بعد آن‌ها را در دموین ببینم ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 گلناز گرايلي:  صدای برخورد دو روح عاشق. اکثر صفحات کتاب رو از پشت پرده اشک خوندم. عالی بود. غم‌انگیز و در عین حال سحرانگیز. عشقی بی‌فرجام از یک بعد و با زیباترین فرجام از بعدی دیگر. تجربه چنین عشقی رو یرای تمامی دلهای تپنده آرزومندم.

 محدثه بنابي:  واقعا این طور است: این کتاب روح‌ها را تسخیر می‌کند و به قلب‌ها راه پیدا می‌کند ...

 علي مرادزاده:  عالی بود ...

 الهه اكبري:  رمان جالبی است اما پایان آن کمی دلسردکننده است.

 بنفشه بامداد:  داستان کتاب اتفاق شایعی است. اما نویسنده بسیار زیبا و تاثیرگذار آن را توصیف کرده است. مترجم کتاب نیز کار ترجمه را به خوبی انجام داده‌اند. از آن دست کتاب‌هایی است که با خواندن آن ذهنم به شدت درگیر شد و …

 سيده آسيه موسوي معاف:  داستان عشق برای عشق. دوستت دارم نه برای اینکه مال من باشی دوستت دارم برای اینکه آزاد باشی.

 الهه سعادتي:  کتاب توصیفات قشنگی داشت ... نمیدونم چرا یاد آناکارنینا می‌افتادم. البته که اون خیلی زیباتره.