بخريد و بخوانيد ...
در عین حال: رمان‌نویس و استدلال اخلاقی
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

در عین حال: رمان‌نویس و استدلال اخلاقی

(At the Same Time: Essays and Speeches)
نویسنده: سوزان سونتاگ (Susan Sontag)
ترجمه: رضا فرنام
ناشر: ثالث
سال نشر: 1393 (چاپ 1)
قیمت: 14000 تومان
تعداد صفحات: 274 صفحه
شابك: 978-964-380-939-3
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'در عین حال: رمان‌نویس و استدلال اخلاقی':

"در عین حال: رمان‌نویس و استدلال اخلاقی" آخرین کتاب سوزان سونتاگ است. این کتاب به‌طور گریزناپذیری جمع‌بندی آثار او و ختم کلام اوست. بنمایه‌های مقالات و سخنرانی‌های این کتاب، به خوبی نمایانگر اگر نه به تمامی، بسیاری از پرسش‌های سیاسی، ادبی، معنوی و اخلاقی است که برای این نویسنده و متفکر بسیار ستوده شده اهمیت داشته است. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
کتاب با مقاله‌ای با عنوان "مباحثه‌ای درباره زیبایی" با این جملات آغاز می‌شود:
"در آوریل سال 2002 پاپ ژان پل دوم، سرانجام در پاسخ به رسوایی ناشی از فاش شدن سرپوش گذاشتن‌های مکرر بر مسئله‌ی کشیشانی که مرتکب تجاوز جنسی شده بودند، خطاب به کاردینال‌های آمریکایی احضار شده به واتیکان گفت: "اثر هنری ممکن است خدشه‌دار شود، اما زیبایی‌اش باقی می‌ماند، و این حقیقتی است که هر منتقد صادقی بر آن صحه می‌گذارد."
آیا خیلی عجیب است که پاپ، کلیسای کاتولیک را به یک اثر هنری بزرگ - یعنی زیبا - تشبیه می‌کند؟ شاید خیر، زیرا این مقایسه‌ی پوچ و بی‌معنا به او امکان می‌دهد بزهکاری‌های شنیع را به چیزی شبیه خراش‌های کوچک روی نوار فیلم‌های صامت یا ترک‌های ریزی که سطح نقاشی یکی از استادان بزرگ را پوشانده است، تبدیل کند. به خدشه‌هایی جزئی که معمولا به صورت خودکار و فی‌البداهه نادیده‌شان می‌انگاریم و از کنارشان می‌گذریم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!