شناسنامه محصول
جادوی فکر بزرگ
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

جادوی فکر بزرگ

(The Magic of Thinking Big)
نویسنده: دیوید د. شوارتز (David J. Schwartz)
ترجمه: ژنا بخت‌آور
ناشر: مروارید
سال نشر: 1399 (چاپ 50)
قیمت: 160000 تومان
تعداد صفحات: 314 صفحه
شابك: 978-964-90485-0-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 7 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'جادوی فکر بزرگ':

دکتر شوارتز در این کتاب مراحلی را که باید برای نیل به قابلیتهای "فکر بزرگ" پیموده شود، ترسیم کرده است. او در این کتاب می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر روی مسائل عمده، از قید نکات جزیی و دست‌وپاگیر رهایی یابید. او ثابت می‌کند که نوع خاصی از تفکر در حکم برگ برنده‌ای است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.
او با عرضه یک "برنامه پیشرفت سی روزه" شما را هدایت می‌کند که بتوانید پیشرفت خود را به سوی اهداف مورد نظرتان ارزیابی کنید. و به شما می‌آموزد که چگونه با یک برنامه سرمایه‌گذاری درازمدت روی خودتان وضع مادی خود را برای آینده، مستحکم و مطمئن سازید. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"موفقیت به مفهوم برخورداری از بسیاری مواهب است؛ ازجمله: رفاه در زندگی، خانه‌ی مناسب، استفاده از تعطیلات، مسافرت، جدیدترین امکانات، امنیت مالی و بهره‌مند ساختن فرزندان از بیشترین امتیازها. موفقیت یعنی کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و در عرصه‌ی اجتماع. موفقیت یعنی آزادی، رهایی از نگرانی، سرخوردگی و شکست. موفقیت یعنی احترام به خویش؛ دیدن آنکه زندگی پیوسته شادمانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌شود و می‌توان برای آنهایی که مسئولیت‌شان بر دوش ماست، کاری کرد.
موفقیت یعنی پیروزی.
موفقیت یا کامیابی هدف زندگی است.
هر انسانی خواهان موفقیت بوده و طالب بهترین چیزهایی است که روزگار می‌تواند به او بدهد. هیچ‌کس از حرکت لاک‌پشتی و زندگی متوسط خشنود نیست. هیچ‌کس دوست ندارد احساس حقارت کند ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!