بخريد و بخوانيد ...
اینجا؛ نرسیده به پل ...

اینجا؛ نرسیده به پل ...

نویسنده: آنیتا یارمحمدی 
ناشر: ققنوس
سال نشر: 1392 (چاپ 2)
قیمت: 9000 تومان
تعداد صفحات: 216 صفحه
شابك: 978-964-311-974-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 20 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (4 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'اینجا؛ نرسیده به پل ...':

رؤیا، مهتاب و آیدا سه دختر جوان‌اند که با هم در یک خانه زندگی می‌کنند و هرکدام با مسائل حال و گذشته‌شان دست‌به‌گریبان‌اند. رؤیا دختری مستقل است که در یکی از آموزشگاه‌های زبان تدریس می‌کند، مهتاب فارغ‌التحصیل شده و در پی استقلال ناچار است در رشته‌ای دیگر و کاملا بی‌ربط پا بگذارد، و آیدا که هنوز دانشجوست، از سیستم آموزشی و دانشگاه گله‌مند است. هر سه جوان دغدغه‌ها و مشکلات خود را دارند و در مجموع با روایتی از تنهایی، یأس‌ها، امیدها و تلاش‌ هر کدام از آن‌ها برای بهبود زندگی‌شان مواجه‌ایم. (برگرفته از توضیحات وب سایت ketab.ir درباره کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"کلاس گرفتن توی این ساعت یعنی شکرخوری اضافی؛ یعنی بستن سری که درد نمی‌کند. مجبوری وقتی خودت هم می‌دانی نمی‌کشی و حالت به هم می‌خورد از این فعالیت‌های سر ظهری، توی فرمت این ساعت را پرکنی و بایستی جلو بچه‌هایی که دم‌به‌دم خمیازه می‌کشند جلو چشمت؟
به‌زور حرف می‌زنند. با صدایی آرام و نامفهوم. روبرویی‌هایشان حتی سر هم تکان نمی‌دهند. سر کدام است، انگار پلک هم نمی‌زنند. مثل مجسمه‌هایی خمار سر را تکیه داده‌اند به دیوار یا صندلی یا کف دست، و نگاه می‌کنند به دوستشان که دارد حرف می‌زند و دست توی هوا تکان می‌دهد یا هی خودکارش را فشار می‌دهد روی صندلی. صدای مونا را می‌شنوم. جان به جانش هم کنی زمان‌ها را غلط می‌گوید. به جای can't می‌گوید couldn't، به جای was می‌گوید is. هی باید ماند بالای سرش و یادآوری کرد که نمی‌شود از زمان حال پرید به گذشته، از گذشته به حال ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را اینجا و اینجا بیابید.

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!