بخريد و بخوانيد ...
برنامه‌ریزی عصبی-کلامی For Dummies
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

برنامه‌ریزی عصبی-کلامی For Dummies

(Neuro-linguistic Programming For Dummies)
نویسنده: رومیلا ردی، کیت برتون 
ترجمه: فرشید قهرمانی
ناشر: آوند دانش
سال نشر: 1393 (چاپ 2)
قیمت: 23000 تومان
تعداد صفحات: 357 صفحه
شابك: 978-964-7114-97-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'برنامه‌ریزی عصبی-کلامی For Dummies':

برنامه‌ریزی عصبی-کلامی دانشی است که مقدمات درک شیوه‌های تفکر و مدیریت احساسی انسان را فراهم می‌کند. این راهنمای کاربردی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با آموختن مهارت‌های ساده‌ی NLP، مانند ایجاد صمیمت و هماهنگی و بازتاب، به رضایت خاطر شخصی و موفقیت حرفه‌ای دست یافت. پس اگر می‌خواهید اعتماد به‌نفس‌تان را بالا ببرید، ارتباطات موثر برقرار کنید و تصمیماتی اساسی در زندگی‌تان بگیرید برنامه‌ریزی عصبی-کلامی NLP راه و چاه را نشان‌تان خواهد داد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"این داستان در میان صوفیان نقل شده است که ببری گرسنه مردی را دنبال می‌کرد. مرد با ناراحتی و ترس رو به ببر کرد و در حالی که گریه می‌کرد از او پرسید: "چرا دست از سر من بر نمی‌داری؟" ببر جواب داد: "تو چرا این‌قدر خوشمزه هستی؟"
در هر ارتباطی میان دو نفر یا در این داستان میان انسان و حیوان، همیشه بیش از یک دیدگاه و نگرش وجود دارد. گاهی برخی نمی‌توانند این نکته را درک کنند، به این دلیل که نمی‌دانند اگر در ارتباط‌ها دیدگاه و رفتارهایشان را تغییر دهند، به آنچه می‌خواهند می‌رسند. برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (ان‌ال‌پی) یکی از شیوه‌های ظریفی است که به شما کمک می‌کند در ارتباط‌هایتان اثرگذارتر عمل کنید. ان‌ال‌پی روی ارتباط و تغییر تمرکز می‌کند. این روزها همه به مهارت‌های انعطاف‌پذیری در ارتباط‌‌های خود نیاز دارند، دیگر حقه‌ها و شعارهای توخالی کافی است. لازم است همه واقعی برخورد کنیم، به شما خوشامد می‌گوییم. در این فصل با نکات کلیدی ان‌ال‌پی آشنا خواهید شد …"

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 الهه اكبري:  من هنوز این کتاب رو بطور کامل نخوانده‌ام ولی چند فصلی که خوانده‌ام بنظرم جذاب و کاربردی آمد.
با اینکه خودم این کتاب رو سفارش ندادم ولی از دریافتش خیلی خوشحالم. ممنون بخاطر حسن انتخابتون.