شناسنامه محصول
در باغ حیوانات
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

در باغ حیوانات

(In The Garden of Beasts: Love and terror in Hitler's Berlin)
نویسنده: اریک لارسن (Erik Larson)
ترجمه: احمد عزیزی
ناشر: هرمس
سال نشر: 1396 (چاپ 2)
قیمت: 32000 تومان
تعداد صفحات: 509 صفحه
شابك: 978-964-363-878-4
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'در باغ حیوانات':

نویسنده کتاب با پرداختن به وقایعی که بر ویلیام داد، سفیر آمریکا در آلمان نازی بین سال‌های 1933 تا 1937، در طول مدت سفارتش گذشته ماجرای سال‌های قدرت گرفتن هیتلر در آلمان و شکل گرفتن حکومتی که آغازگر دومین جنگ ویرانگر جهانی بود را روایت می‌کند. داد در این سال‌ها هر قدر که بیشتر با واقعیت رژیم نازی آشنا می‌شود، سخت‌تر تلاش می‌کند تا روسای خود را در واشنگتن از خطر بالقوه‌ای که در این پایتخت اروپایی در حال شکل‌گیری است آگاه کند. اما در آن سال‌ها گوش کسی به او بدهکار نیست. حتی مارتا دختر جوان، زیبا و هوشمند سفیر نیز که به همراه بقیه خانواده با او به برلین آمده، در ابتدا مجذوب عزم آلمان‌های نازی برای ساختن جامعه‌ای نوین می‌شود. اما دختر نیز همانند پدر خیلی زود درمی‌یابد که جامعه‌ی جدیدی که آشنایان بلندپایه او از آن دم می‌زنند، بر خشونت و تبعیض بنا شده است. کتاب، غیرداستانی است، اما مهارت نویسنده در حکایت این ماجرا در حدی بوده که خبرنگار واشنگتن‌پست درباره آن گفته: "هنگام خواندن این کتاب مواردی بود که ناچار بودم درنگی کرده و مطمئن شوم که این کتاب واقعا کتابی غیرداستانی است!"
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"ظهر روز پنجشنبه، 8 ژوئن 1933، ویلیام ای. داد، پشت میزش در دانشگاه شیکاگو سرگرم کار بود که تماسی تلفنی زندگی او و خانواده‌اش را دگرگون ساخت.
داد، از سال 1909 در دانشگاه شیکاگو تدریس می‌کرد. آن زمان رئیس بخش تاریخ دانشگاه بود و به خاطر تالیف زندگینامه وودرو ویلسون و کتابی درباره جنوب آمریکا شهرتی در سطح کشور به هم زده بود.
شصت و چهارساله بود و باریک‌اندام، با پنج پا و هشت اینچ (173 سانتی‌متر) قد، چشمانی آبی مایل به خاکستری و موهایی به رنگ قهوه‌ای روشن. با وجود سیمایی بظاهر خشن، سرزنده و زلال بود. طبع شوخی داشت که خیلی راحت به جوش می‌آمد. همسرش مارتا نام داشت که او را متی صدا می‌زدند؛ و دو فرزند، هر دو در سنین بیست. دخترش، نام او نیز مارتا، بیست و چهار سال داشت، و پسرش ویلیام پسر - بیل - بیست و هشت‌ساله بود ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را اینجا بیابید.

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!