بخريد و بخوانيد ...
دیزی میلر
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

دیزی میلر

(Daisy Miller)
نویسنده: هنری جیمز (Henry James)
ترجمه: فرشته داوران
ناشر: لوح فکر
سال نشر: 1386 (چاپ 1)
قیمت: 5000 تومان
تعداد صفحات: 123 صفحه
شابك: 978-964-8578-17-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'دیزی میلر':

"دیزی میلر" یک رمان کوتاه (Novella) است که هنری جیمز آن را در سال 1879 منتشر کرده است. جیمز در این داستان به تفاوت‌های جوامع اروپایی و آمریکایی در قرن نوزدهم می‌پردازد. تفاوت‌هایی که بخشی به تعریف هریک از این دو جامعه از خود برمی‌گردد و بخشی به نگاه و تلقی آنها نسبت به یکدیگر.
در این داستان فردریک وینتربورن، اولین‌بار دیزی میلر را در یکی از شهرهای توریستی سوئیس می‌بیند. در ابتدا او مفتون زیبایی بی‌اندازه‌ی دیزی می‌شود و اینکه هر دو آمریکایی هستند باعث می‌شود تا خیلی زود باب آشنایی‌شان با یکدیگر باز شود. اما وینتربورن خیلی زود به این نتیجه می‌رسد که دیزی دختر سبک‌سری است و هم و غم‌اش ورود به جوامع سطح بالا و خوش‌گذران اروپایی و آشنا شدن با جوانان خوش‌بر و روی این سوی اقیانوس اطلس است. با وجود این کشف، وینتربورن همچنان از دور اخبار مربوط به حضور دیزی و شایعات درباره او را تعقیب می‌کند و هرجا که بتواند تلاش می‌کند او را از دردسر احتمالی برهاند ...
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"در شهر کوچک ویوی در سوئیس، هتلی هست که راحتی خاص دارد. در واقع هتل‌ها زیادند، چرا که پذیرایی از جهانگردان کسب‌وکار محلی‌هاست. بسیاری از مسافران حتما به یاد می‌آورند که ویوی کنار دریاچه‌ای قرار دارد که رنگ آبی‌اش به‌خاطرماندنی است؛ دریاچه‌ای که هر جهانگردی را به سوی خود می‌خواند. ساحل دریاچه را ردیف بی‌وقفه‌ای از انواع این موسسات فراگرفته است؛ از "گراندهتل"های آخرین مد با سردرهایی به سفیدی گچ و ده‌ها بالکن و یک دوجین پرچم برفراز بام، تا پانسیون‌های سوئیسی کوچک روزگاران گذشته - خانه ییلاقی عجیبی در زاویه باغ - که نامشان با حروف به‌ظاهر آلمانی بر دیوارهای زرد یا صورتی کنده شده است.
ولی یکی از این هتل‌ها در ویوی به علت پرتجربگی و درعین‌حال تجمل، از همسایه‌های تازه‌به‌دوران‌رسیده‌اش متمایز و به همین دلیل مشهور و یا حتی کلاسیک است. در ماه ژوئن مسافران امریکایی این ناحیه بسیار زیادند. حتی می‌توان گفت در این دوران ویوی بعضی از مشخصات چشمه‌های آب معدنی امریکایی را پیدا می‌کند ..."

اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را اینجا بیابید.

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!