شناسنامه محصول
کوتوله‌های مقدس
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

کوتوله‌های مقدس

(Holy Fools)
نویسنده: ژوان هریس (Joanne Harris)
ترجمه: طاهره صدیقیان
ناشر: کتابسرای تندیس
سال نشر: 1389 (چاپ 1)
قیمت: 8200 تومان
تعداد صفحات: 406 صفحه
شابك: 978-964-8944-69-3
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 11 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'کوتوله‌های مقدس':

داستان در قرن هفدهم میلادی فرانسه در اوج تعصبات سیاسی و محاکمه و مجازات جادوگران اتفاق می‌افتد.
ژولیت، زمانی رقصنده و بندباز، همراه با دخترش فلور به صومعه‌ای دور افتاده پناه می‌برد و تحت سرپرستی مادر روحانی مهربان آن جا خودش را به عنوان خواهر آگوست از نو خلق می‌کند.
اما با ورود رئیس جدید صومعه زندگی ژولیت متلاطم می‌شود. زیرا مادر روحانی جدید، ایزابل است. دختری یازده ساله از خانواده‌ای فاسد و اشرافی و بدتر از آن، شبحی از زندگی گذشته‌ی ژولیت را با خود آورده است. مردی در لباس مبدل کشیشی که ژولیت برای وحشت از او دلایل کافی دارد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"همه چیز با بازیگران آغاز می‌شود. هفت نفر، شش مرد و یک دختر، دختر با لباس پولک‌دوزی شده و توری‌های ژنده، آن‌ها ملبس به چرم و ابریشم. همگی نقاب‌پوش، کلاه‌گیس به سر، پودر زده و بزک کرده؛ آرلوکن و اسکاراموش و ملک الموت دماغ دراز، ایزابل محجوب و موقر و ژرونت هرزه، ناخن‌های طلایی پایشان درخشان در زیر خاک جاده، لبخندهایشان سفید از گچ، صدایشان جان گرفته و شیرین که از همان لحظه‌ی نخست به قلبم چنگ انداختند.
بی‌خبر آمدند، با کاروانی سبز و طلایی، بدنه‌اش زخمی و خراش برداشته، اما کتیبه‌ی سرخ، هنوز خوانا برای کسانی که سواد داشتند.
بازیگران دنیای لازاریو
تراژدی و کمدی
حیوانات و عجایب
دور تا دور کتیبه، حوریان و بزمردها، پلنگ‌ها و کرناهای شاخی به رنگ‌های سرخ و صورتی و بنفش رژه می‌رفتند. زیر آن‌ها، به رنگ طلایی، این کلمات افتخارآمیز نقش شده بود.
بازیگران پادشاه
من به شخصه آن را باور نمی‌کردم، گرچه می‌گویند هانری پیر عامه‌پسند بود و نمایشی از حیوانات وحشی یا یک باله‌ی کمدی را به بهترین تراژدی‌ها ترجیح می‌داد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!