بخريد و بخوانيد ...
زندگی کم‌خرج For Dummies
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

زندگی کم‌خرج For Dummies

(Frugal Living For Dummies)
نویسنده: دبورا تیلور-هاف 
ترجمه: سارا یوسفی
ناشر: آوند دانش
سال نشر: 1395 (چاپ 4)
قیمت: 95000 تومان
تعداد صفحات: 270 صفحه
شابك: 978-600-7022-03-0
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 1 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (1 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'زندگی کم‌خرج For Dummies':

آیا برای هماهنگ کردن دخل و خرج خود به کمک نیاز دارید؟ این کتاب پر از نکته‌هایی است که به شما کمک می‌کند هزینه‌های بخش‌های مختلف زندگی‌تان را کاهش دهید. با استفاده از این راهنمای عملی یاد می‌گیرید که چگونه با صرف هزینه‌ی کمتر برای تهیه‌ی مایحتاج، پس‌انداز خود را بیشتر کنید و در زندگی‌تان سهمی هم برای تفریح و مسافرت قائل شوید.
از جمله مطالبی که در این کتاب مطرح شده‌اند می‌توان به اینها اشاره کرد: الفبای زندگی کم‌هزینه، خلاص شدن از بدهی‌ها، اصول زندگی مقتصدانه: نه افراط و نه تفریط، مدیریت زندگی در زمان بی‌شغلی، رمز و راز آشپزی کم‌هزینه برای خانم‌های کدبانو، ده روش کم‌خرج برای اینکه به خانواده‌تان نشان دهید چه‌قدر دوست‌شان دارید، زندگی شاهانه با درآمد رعیتی و ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 عليرضا (ماني) دواتگران:  امان از این قصه ی ناتمام ترجمه: بعد از مدتها کتابی‌ در دست گرفتم که ترجمه‌ی روانی‌ داشت؛ اما کمی‌ که جلو رفتم به نکته‌ی عجیبی‌ برخوردم که نام بومی‌سازی ترجمه می‌توان بر آن نهاد. مترجم سعی‌ در جایگزین کردن نام خوراک‌ها، رزای تقویمن و حتی قیمتهای دلاری با معادل ایرانی‌ آنها کرده. پس اگر در حین خوندن کتابی‌ آمریکای به واژه‌هایی‌ چون آبگوشت، کشک بادمجان، نوروز و قیمت‌هایی‌ عجیب و غریب به تومان برخوردید، دست به گیرنده نزنید؛ هنر از مترجم بوده!
اصل کتاب هم بیشتر برای گروه سنی‌ الف نوشته شده و اگر واقعا قصد صرفه‌جویی‌ و فراگیری "زندگی‌ کم خرج" را دارید، از پول همین کتاب می‌توانید شروع کنید!