بخريد و بخوانيد ...
آموزش مهارت‌های زندگی For Dummies
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

آموزش مهارت‌های زندگی For Dummies

(Life Coaching For Dummies)
نویسنده: جنی پردی (Jeni Purdie)
ترجمه: فرشید قهرمانی
ناشر: آوند دانش
سال نشر: 1401 (چاپ 7)
قیمت: 260000 تومان
تعداد صفحات: 305 صفحه
شابك: 978-964-7114-70-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 3 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (1 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'آموزش مهارت‌های زندگی For Dummies':

در آموزش مهارت‌های زندگی از تکنیک‌هایی کاربردی استفاده می‌شود تا به شما کمک شود موقعیت خود را ارزیابی کنید و بهترین مسیر را برگزینید. این کتاب راهنمای عملی، شما را با فرآیند تغییر آشنا می‌سازد و به شما نشان می‌دهد چگونه در هر گام تصمیم‌هایی مناسب و درست بگیرید. چه بخواهید اولویت‌های خود را دوباره ارزیابی کنید، مسیر درست را انتخاب کنید یا با باورهای مخرب مقابله کنید، این کتاب پاسخ‌هایی را که به دنبالش هستید در اختیارتان قرار می‌دهد. آرزوهای قلبی‌تان را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه در تمامی حوزه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای خود رشد کنید و موفق باشید. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"چرت و پرت‌های زیادی درباره‌ی "آموزش مهارت‌های زندگی" شنیده‌اید؛ برنامه‌های تلویزیونی آموزش مهارت‌های زندگی، مجلات و روزنامه‌هایی در این مورد گاهی مواردی انگیزه‌بخش و اثرگذار را مطرح می‌کنند و گاهی اطلاعاتی گمراه‌کننده و حتی خطرناک را در اختیارتان می‌گذارند. آموزش مهارت‌های زندگی این نیست که استادی به شما بگوید چگونه باید زندگی کنید. ممکن است وسوسه شوید که این راه ساده را که این روزها همه‌گیر هم شده پیش بگیرید، اما این شیوه‌ها هرگز راه‌های ماندگار و اساسی نیستند. تا زمانی که تغییر عمیقی درون‌تان رخ ندهد، تغییرات سطحی همگی زودگذر و موقتی‌اند. آموزش حقیقی مهارت‌های زندگی به شما توانایی می‌دهد از راهنمایی‌های "مربی درونی"تان در هر زمان و هر جایی که دوست دارید بهره ببرید؛ بدون اینکه نیاز به حمایت فرد دیگری داشته باشید.
در این بخش توضیح داده می‌شود که این شکل از آموزش چگونه می‌تواند نتایجی خارق‌العاده داشته باشد و به شما کمک کند تغییرات را در زندگی‌تان مدیریت کنید؛ تغییراتی که هنگام تغییر اولویت‌هایتان در زندگی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!