شناسنامه محصول
تروریست خوب
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

تروریست خوب

(The Good Terrorist)
نویسنده: دوریس لسینگ (Doris Lessing)
ترجمه: الهه مرعشی
ناشر: مروارید
سال نشر: 1401 (چاپ 3)
قیمت: 240000 تومان
تعداد صفحات: 498 صفحه
شابك: 978-964-191-021-3
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 2 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'تروریست خوب':

تروریست خوب داستان کشمکش‌ها و بازی سرنوشت گروهی شبه‌نظامی چپ‌گراست که در کوچه‌پس‌کوچه‌های لندن سرگردان‌اند. دوریس لسینگ در این رمان با نکته‌سنجی و ظرافتی خاص به تحلیل زندگی انسان‌هایی می‌پردازد که به این مسیر پرمخاطره و هراس‌آور کشانده شده‌اند. لسینگ با داستانی مهیج و بی‌نظیر بار دیگر قدرتش را در خلق آثار شگفت‌انگیز به نمایش می‌گذارد. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"بنای خانه کنار جاده‌ی اصلی و پررفت و آمدی قرار داشت که از دور بسیار محکم، اما کثیف به نظر می‌رسید. آجرهای سیاه‌رنگ کنار ناودان و گرداگرد دودکش پهن آن از کنار زوایای ساختمان سر برافراشته بود. پرنده‌ای که علفی بسیار بلندتر از هیکل خود به منقار گرفته بود، به سوی آسمان پرکشید.
آلیس گفت: "به نظرم باید آن را حوالی 1910 ساخته باشند. نگاه کن عجب دیوارهای ضخیمی هم دارد! ضخامت آن را می‌توانی از میان پنجره‌های شکسته‌ی طبقه‌ی اول ببینی." و با اینکه پاسخی دریافت نکرد، کوله‌پشتی‌اش را با بی‌اعتنایی از میان گیاهان گزنه و علف‌های هرزی که لابه‌لای قوطی‌های خالی و زنگ‌زده‌ی کنسرو و لیوان‌های پلاستیکی روییده بود، رد کرد و راهش را کوتاه کرد. کمی پیش رفت و سپس قدمی به عقب برداشت تا بتواند بام خانه را بهتر ببیند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، چهره‌ی بسیار خشن و ترسناک جاسپر پیش چشمش آمد ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!