شناسنامه محصول
فرستاده‌ای از نایت ساید (مجموعه نایت ساید - کتاب 1)
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

فرستاده‌ای از نایت ساید (مجموعه نایت ساید - کتاب 1)

(Something from the Nightside)
نویسنده: سیمون آر. گرین (Simon R. Green)
ترجمه: علی مصلح حیدرزاده
ناشر: ویدا
سال نشر: 1399 (چاپ 8)
قیمت: 170000 تومان
تعداد صفحات: 210 صفحه
شابك: 978-964-6807-90-7
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 84 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (5 امتیاز با رای 2 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'فرستاده‌ای از نایت ساید (مجموعه نایت ساید - کتاب 1)':

من تیلور هستم، جان تیلور. روی کارت ویزیت‌ام نوشته شده که یک کارآگاه خصوصی هستم. اما درواقع تخصص من پیدا کردن هر چیز گمشده است. این استعدادی‌ست که از زمان تولد در نایت‌ساید در وجودم نهفته است.
من نایت ساید را مدت‌ها پیش ترک کردم. جانم در خطر بود. حالا در خیابان‌های روشن لندن زندگی می‌کنم.
اما کار و کاسبی اخیرا کساد شده است. به همین دلیل وقتی جوانا برت که از او بوی پول به مشام می‌رسید، در دفترم ظاهر شد و از من خواست دختر نوجوان گمشده‌اش را پیدا کنم، نتوانستم نه بگویم.
خیل زود فهمیدم دختربچه کجا رفته است؛ نایت ساید؛ آن شهر دوزخی که زیر لندن واقع شده است. جایی که همیشه ساعت 3 صبح است. جایی که می‌توانید کنار اسطوره‌ها قدم بزنید و با هیولاها دم‌خور شوید. جایی که هیچ چیز آنچه به نظر می‌رسد، نیست و هر اتفاقی ممکن است.
من قسم خورده بودم هرگز به آنجا باز نگردم. اما یک دختربچه به خطر افتاده و یک زن به من اعتماد کرده است. پس هیچ انتخابی ندارم ... من به خانه بازمی‌گردم. (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"کارآگاه‌های خصوصی در هر شکل و اندازه‌ای وجود دارند اما واقعیت این است که هیچ‌کدام شبیه به کارآگاه‌هایی که در سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم نیستند. بعضی از آن‌ها پرونده‌های مربوط به بیمه را دنبال می‌کنند، برخی دیگر با دوربین ویدیویی، اطراف هتل‌های ارزان قیمت پرسه می‌زنند و امیدوارند مدارکی برای یک زوج یا زوجه مشکوک پیدا کنند و تعداد خیلی کمی هم که از شهرت بیش‌تری برخوردارند این فرصت را پیدا می‌کنند که درباره‌ی جنایت‌های حل نشده تحقیق کنند. بعضی‌ها هم چیزهایی که وجود ندارند یا نباید وجود داشته باشند، تعقیب می‌کنند. اما کار من به عنوان کارآگاه پیدا کردن چیزهاست. چیزهایی که گاهی ترجیح می‌دهم هرگز پیدایشان نکنم، اما خودشان وارد قلمرو من می‌شوند. آن روزها روی تابلوی رنگ و رو رفته‌ی دفترم نوشته بود: "تحقیقات کارآگاه تیلور". من تیلور هستم قدبلند و تیره، خیلی خوش‌قیافه نیستم و زخم‌های ماجراهای قدیمی را با افتخار حفظ کرده‌ام و هیچ وقت مشتری‌هایی که به دفتر من رجوع می‌کنند را مایوس نمی‌کنم؛ البته اگر کمی دست به جیب شوند ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 فرين مدني:  عالی بود فقط ازتون خواهش دارم که اگه توانمندید دیگر جلد های این کتاب را برایم ارسال کنید.