بخريد و بخوانيد ...
نیروی تخیل مثبت
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

نیروی تخیل مثبت

(The Power of Your Subconscious Mind)
نویسنده: ژوزف مورفی (Joseph Murphy)
ترجمه: هوشیار رزم‌آرا
ناشر: سپنج
سال نشر: 1394 (چاپ 17)
قیمت: 13000 تومان
تعداد صفحات: 304 صفحه
شابك: 978-964-6749-06-1
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 9 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'نیروی تخیل مثبت':

دکتر ژوزف مورفی در این کتاب با ذکر مثالهایی چند به قدرت شگفت‌انگیز تخیل اشاره می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه آدمی قادر است با استفاده از جنبه مثبت آن میله‌های زندان روحی خود را بشکند و در دشوارترین شرایط حیات تاب تحمل پیدا کند و امید و اعتماد بنفس خویش را از دست ندهد و بر سختیها و مشقات چیره گردد و به موفقیت نائل شود و به آرامش کامل و توانایی و شادابی و طراوت روح و جسم که غایت آرزوی هر انسان هوشمندی است برسد و این نکته را دریابد که اگر طرحهای مثبت به ذهن بدهد، نتایج آن را به چشم خواهد دید زیرا آدمی حاصل تخیلات سازنده خویش است و نه پندارهای منفی (بخشی از مقدمه مترجم)

در این کتاب می‌خوانید: حیات جاودانی چیست؟ - رابطه موفقیت و تخیل - اصل خلاقیت - کلید سعادت کجاست؟ - برکت و رفاه چگونه بدست می‌آید؟ - اصل تعادل و آرامش - تسلط بر احساس - روح را زندانی ترس نسازیم - ترس و عشق دافع یکدیگرند - عشق و قوانین شگفت‌انگیز آن - چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ - مشکلات را بزرگ نکنیم - سروش و مکاشفه باطن چیست؟ - پاکسازی درون و اعتماد به نفس ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
فصل اول کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"هنگامی که از سر خلوص و ایمان دست به دعا برمی‌داریم، آرزوئی که در دل داریم به ضمیر باطن می‌دهیم تا برایمان محقق گرداند. اگر واقعا به چنین امری معتقد باشیم، از دعا می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین نیروهای اعجازگر در حیات بشر نام برد که در هر زمان و مکان به یاری درماندگان می‌شتابد. مشکلات و مسائل هر قدر دشوار و پیچیده باشد، دعا به صورت یک راه‌حل می‌تواند راه‌گشا گردد. اغلب این را به تجربه آزموده‌ایم که بعد از اینکه دعا کردیم و خواست باطنی‌مان را به زبان آوردیم ناگهان راه برون شدن از بن‌بست را نیز پیدا می‌کنیم ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!