بخريد و بخوانيد ...
جولیا اسیر طالبان
اطلاعات كتاب در سایت آمازون

جولیا اسیر طالبان

(The Apostle)
نویسنده: براد ثور (Brad Thor)
ترجمه: مهگونه قهرمان
ناشر: عطایی
سال نشر: 1391 (چاپ 1)
قیمت: 55000 تومان
تعداد صفحات: 383 صفحه
شابك: 978-964-313-717-5
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 8 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (2 امتیاز با رای 1 نفر)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید

درباره كتاب 'جولیا اسیر طالبان':

هر سیاستمداری رازی در سینه دارد!
و هنگامی که دختر خانواده‌ای با وابستگی سیاسی در خارج از کشور ربوده می‌شود، رئیس‌جمهور ایالت متحده حاضر می‌شود برای پنهان داشتن آن راز، دست به هر اقدامی بزند، حتی اجرای نقشه‌ای خطرناک و مزورانه!
اما هنگامی که مامور ضد تروریسم، اسکات هارواث، موظف می‌شود مخفیانه وارد یکی از بدنام‌ترین زندان‌ها شود و مردی را که ربایندگان خواستار او هستند آزاد کند، درمی‌یابد انجام آن کار بسیار خطرناک‌تر و پیچیده‌تر از آنی است که او پیش‌بینی می‌کرده ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب)
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"در نزدیکی رود کوچک یخ‌زده‌ای، سرازیر شده از کوه‌های هندوکش، کاروان کوچکی بارش را خالی کرد. جعبه‌هایی پر از اسلحه، پول، تجهیزات مخابراتی و سایر چیزها زیر صخره‌ای پنهان شدند و روی آنها خوب پوشانده شد تا از چشم‌های تیز مراقبانی که به اشکال مختلف، از آسمان، همه‌جا را زیر نظر داشتند، مخفی بمانند.
مردی حدودا پنجاه ساله و با خصوصیات نژاد اسلاو، در آن نزدیکی ایستاده و بر نحوه‌ی انجام کار نظارت می‌کرد. چشم‌هایی آبی و موهایی نه چندان کوتاه به رنگ خاکستری داشت و لباس و ریش او به افغان‌ها می‌ماند.
هنگامی که قاچاقچیان پاکستانی کار خود را به پایان رساندند، دسته‌ای اسکناس از جیب خود درآورد و به هریک از آنها دو برابر پولی را داد که معمولا برای آوردن خودش به آن کشور پرداخت می‌کرد. آن محموله بسیار مهم بود و او دیگر هرگز از آن مردان استفاده نمی‌کرد. این سفر، آخرین عملیات او در کشور افغانستان بود ..."

نظر كسانی كه كتاب را خوانده‌اند:

 فاطمه عارف‌نژاد:  نگاه آمریکایی هالیوودی به افغانستان برام جالب بود اما حتی با همان استانداردها هم کتاب حرفی برای گفتن نداشت. به جهت ارزیابی دیدگاه آن‌ها و آشنایی با چنین رمان‌های تریلری درباره خاورمیانه خواندنش خالی از لطف نیست اما دلیل دیگری برای توصیه کردنش ندارم!