بخريد و بخوانيد ...
همه مادران سالم‌اند اگر ... (راهنمای کامل مراقبتهای دوران بارداری و نگهداری از نوزاد)

همه مادران سالم‌اند اگر ... (راهنمای کامل مراقبتهای دوران بارداری و نگهداری از نوزاد)

(Complete Book of Mother and Babycare)
نویسنده: الیزابت فنویک (Elizabeth Fenwick)
ترجمه: امیر صادقی بابلان
ناشر: دانش ایران
سال نشر: 1392 (چاپ 22)
قیمت: 14000 تومان
تعداد صفحات: 181 صفحه
شابك: 978-600-5219-26-8
تعداد كسانی كه تاكنون كتاب را دریافت كرده‌اند: 5 نفر
امتیاز كتاب: امتيازي كه كتاب از كاربران جيره‌كتاب گرفته  (تاكنون امتیازی به این كتاب داده نشده)

امتیاز شما به این كتاب: شما هنوز به این كتاب امتیاز نداده‌اید
پیشگفتار کتاب با این جملات آغاز می‌شود:
"هر بارداری و هر طفلی ویژگیهای خاص خودش را دارد. هرچند بارداری واقعه‌ای است که قبلا دفعات بیشمار برای زوجهای بیشمار رخ داده است، باز هم برای شما از اهمیت و سنگینی خاصی برخوردار است. بچه‌دار شدن دریچه‌ی دنیایی تازه و هیجان‌انگیز را به روی شما می‌گشاید، هرچند باید دنیایی ناآشنا و وهم‌آور نیز به نظر برسد. این کتاب شما را قدم به قدم در طول دوران بارداری هدایت می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه آن را تبدیل به اوقاتی سرشار از شادی و سلامتی برای خود بنمایید و بهترین سرآغاز را در زندگی به کودک خود ببخشید.
بیشتر ما در ابتدا اطلاعات بسیار ناچیزی درباره بارداری و مراقبت از کودک داریم و تصور می‌کنیم برای هرکاری یک راه "درست" و یک راه "نادرست" وجود دارد، در حالی که به ندرت چنین است. اما اغلب راه آسانی برای هر کار وجود دارد. در این کتاب تلاش کرده‌ایم با ارائه راه‌حلهای عملی برای مشکلاتی که معمولا با آنها برخورد خواهید کرد، به شما نشان دهیم که چه روشهایی را قبل از شما پدرها و مادرهای دیگر به عنوان بهترین راه‌ها کشف کرده‌اند و چه کارهایی زندگی را آسانتر می‌سازد.
از زمان نخستین چاپ این کتاب تاکنون، من مادربزرگ شده‌ام و به این ترتیب دوباره از نو احساس پدر یا مادر شدن، فراز و نشیبهای آن، دشواریهای آن، نگرانیهای آن، خستگی‌های آن، و نیز لحظات سرشار از خوشی و هیجان آن، در من زنده شده است. در این ده سال، تصورات ما درباره نحوه کارکرد نهاد خانواده نیز تغییر کرده است. امروزه تعداد زنانی که تلاش می‌کنند راه‌هایی برای ترکیب مسئولیتهای کاری و خانوادگی خود بیابند بیشتر شده است. امروزه زنان بیشتری مجبورند به تنهایی بار خانواده را به دوش بکشند و پدران بیشتری نیز در مراقبت از کودک خود دخالت می‌کنند، و گاهی نیز در واقع تنها مراقب کودکشان هستند. اما نگرانیهای والدین در طی زمان تغییر نمی‌کند. در هر صورت آنچه که همه پدرها و مادرها می‌خواهند سلامت و سعادت فرزندشان است ..."

تاكنون كسی درباره این كتاب نظری ثبت نكرده است!